به گزارش صفیر گیلان؛امضای تفاهم‌نامه بین سازمان بسیج رسانه با خبرگزاری ها و پایگاه‌های مکتوب و مجازی جهت ترغیب به استفاده از تولیدات داخلی از اقدامات مؤثری است تا  رویکرد اقتصاد مردم محور با رویکرد تولید داخل از طریق رسانه‌ها منعکس شود.    محسن جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران  یک انقلاب مردمی و […]

به گزارش صفیر گیلان؛امضای تفاهم‌نامه بین سازمان بسیج رسانه با خبرگزاری ها و پایگاه‌های مکتوب و مجازی جهت ترغیب به استفاده از تولیدات داخلی از اقدامات مؤثری است تا  رویکرد اقتصاد مردم محور با رویکرد تولید داخل از طریق رسانه‌ها منعکس شود.

 

 محسن جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران  یک انقلاب مردمی و منسجم بوده  است گفت: عمر پربرکت انقلاب اسلامی  در آستانه چهلمین  سال خود به سر می‌برد و در تمام این چهل سال مردم با هوشیاری در فراز و نشیب‌های فراوان پای‌کار مانده و توطئه‌های مختلف دشمن را نقش بر آب کردند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران در این چهل سال پیچ‌های تاریخی بسیار مهم و سختی را پشت سر گذاشته است افزود: گذر از پیچ‌وخم‌های مختلف در طول عمر انقلاب اسلامی  می‌تواند برای همه اعصار و ادوار تجربه خوبی  قلمداد شود  چراکه  انقلاب  باربری امام  خمینی (ره) آغاز  و  با مطالبه عمومی توسط مردم به پیروزی رسید.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تأکید بر ایستادگی مستمر مردم در طول انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: ایران اسلامی بااقتدار در مقابل تمام دنیا ایستادگی کرد، و باعزت و سربلندی  دوران منافقین ، ترور و دوران  سازندگی و اصلاحات با گفتمان‌های مختلف سیاسی  در حوزه‌های مختلف  علمی، فرهنگی، ورزشی و صنعت را پشت سر گذاشته است.

جعفری با اذعان به بلوغ انقلاب اسلامی  ایران بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی  با زیر سؤال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی ، درصدد ضربه زدن به آن  هستند ازاین‌رو،دنیا خود می‌داند که  ایران اسلامی با تکیه‌بر عدم وابستگی با  تلاش و پایمردی خود به آن  دست پیداکرده است،البته خرده وابستگی‌هایی هنوز وجود دارد که امیدواریم  با تکیه‌بر توان داخلی این خرده وابستگی‌ها نیز از بین ببرد.

 

وی با تأکید بر اینکه دشمن درصدد ایجاد  یاس و ناامیدی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است افزود: دشمن  پروژه القا یاس را آغاز کرده و می‌خواهد مردم را از استمرار انقلاب اسلامی ناامید کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان ایستادگی مردم در استمرار انقلاب اسلامی را از عوامل شکست دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی  دانست و تصریح کرد:تا مادانی که مردم پای این انقلاب هستند و مسئولین  با مردم انسجام داشته باشند دشمن در هیچ مأموریتی موفق نشده و شکست مفتضحانه‌ای خورده و خواهد خورد.

جعفری با اشاره به طراحی دشمن در ایجاد فتنه‌های مختلف خاطرنشان کرد:  دشمن در طراحی فتنه‌ها برای هریک از آن‌ها یک جنس و مدل خاصی را در نظر می‌گیرد  ازاین‌رو می‌توان به  یکی از این فتنه‌ها در سال ۹۶  اشاره کرد که موضوع معیشت و مشکلات  اقتصادی را بهانه کرده تا مردم را در مقابل انقلاب و رهبری قرار دهند، اما یادشان رفته بود که مردم پای آرمان‌ها و استقلال کشورشان تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مسئولین  باید قدر مردم عزیز و نجیب ایران اسلامی را بدانند گفت:تا مادامی‌که مردم پای انقلاب ایستادگی کنند  دشمن به اهداف خود نمی‌رسد  لذا باید توجه کرد تا دشمن به  نقطه کانونی انقلاب ضربه نزند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه تهدید به تحریم برای مردم ایران تازگی نداشته و چهل سال است فشارهای ظالمانه دشمن را پشت سر می‌گذارد تصریح کرد: ایران به‌عنوان غده‌ای در گلو، راه تنفس دشمن را تنگ کرده و درصدد است تا آن را از سر راه خود بردارد اما ایران بر اساس ایدئولوژی، منسجم و تحت مدیریت امام راحل انقلاب را آغاز و با رهبری مقام عظمی ولایت از موضع ایستادگی عقب‌نشینی نخواهد کرد بنابراین تا مادامی‌که مردم ولایتمدار ایران اسلامی گوش‌به‌فرمان ولایت باشند دشمن راه به‌جایی نخواهد برد.

جعفری با اشاره به اینکه نقش رسانه بسیار مهم و حساس است گفت: دشمن درصدد ایجاد ناامیدی و القا یاس در میان مردم است لذا رسانه‌ها باید حواسشان را جمع کنند تا آب به آسیاب دشمن ن ریزند اگرچه نقد باعث رد و پویایی در جامعه می‌شود اما شرط پویایی نقد هدف‌دار است اگرنه مچ‌گیری و ایجاد یاس در مردم نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری گفت: تولیدکنندگان باید کالای باکیفیت عرضه کرده و مردم نیز باید به محصول بومی و کالای داخلی اعتماد کنند تا فضای اشتغال برای جوانان ما ایجاد شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تأکید بر اعتماد به ظرفیت بومی و استعداد جوانان ایران اسلامی خاطرنشان کرد: اگر نگاه اعتماد به ظرفیت بومی خدشه‌دار شود و نگاه مدیران به علم و کالای وارداتی باشد دشمن به هدف خود که همانا تضعیف قدرت جمهوری اسلامی ایران است خواهد رسید.

جعفری با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه تفاهم‌نامه‌ای برای حمایت از کالای ایرانی بین کارخانه جات و بنگاه‌های اقتصادی بسیج مهندسی و صنعتی، کارگری و حقوق‌دانان و رسانه‌های استان گیلان امضا می‌کند افزود: رسانه باید گفتمان رقابتی بین کالاهای ایرانی و ترغیب مردم جهت اعتماد به آن را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه استان گیلان بابیان اینکه امضا تفاهم‌نامه همکاری در خصوص حمایت از کالای ایرانی و تولید مابین، با تمام رسانه‌های مجازی و مکتوب استان گیلان را در دستور کار قراردادیم گفت: امضای اولین تفاهم‌نامه همکاری در خصوص حمایت از کالای ایرانی و تولید مابین در دفتر برگزاری فارس گیلان صورت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه در دوره‌های گذشته  برخی خبرگزاریها و پایگاها بهترین تعامل و بهترین نوع خبر را به خود اختصاص داده افزود: به‌منظور کمک به صنایع کوچک، تبدیلی و زودبازده در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی با رویکرد اقتصاد محور و ارتباط‌گیری حداکثری و مؤثر بین رسانه‌ها و تولیدکنندگان داخلی، این تفاهم‌نامه مابین سازمان بسیج رسانه استان گیلان و تمام رسانه‌های استان گیلان امضا خواهد امضا شود

جعفری هدف از امضاء این تفاهم‌نامه را حمایت درحد اعلا از تولیدات ملی و کالای ایرانی دانست و تصریح کرد: خبرگزاری فارس گیلان در این تعهدنامه متعهد شده است تا در شناخت بیشتر محصولات داخلی، معرفی آن‌ها و شناخت بیشتر مدیران کارخانه‌ها تولیدکننده محصولات خوب داخلی، گام بردارد.

وی کمک به معرفی افراد موفق مرتبط با حوزه تولیدات داخلی و کمک به اصلاح سبک زندگی در حوزه تولید و مصرف را از دیگر تعهدات خبرگزاری فارس گیلان عنوان کرد و گفت: ایجاد بستر مناسب برای بازدید خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها از تولیدات داخلی و هم‌اندیشی مدیران رسانه‌ها و تولیدکنندگان داخلی، سازمان‌ها، ادارات، مسئولین استانی و شهرستانی در جلسات ماهیانه را از فرایند اجرایی این تفاهم‌نامه قلمداد کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه رسانه ابزاری است که شعار را به عمل تبدیل کرده و عملکرد را مشهود می‌کند خاطرنشان کرد: برای پیش روی به سمت اقتصاد مقاومتی و پیشرفت ایران اسلامی هیچ‌کسی از تیررس رسانه‌ها نمی‌تواند عبور کند.

 جعفری با اشاره به نزدیکی روز خبرنگار از برگزاری اردوی رسانه‌ای استان خبر داد و گفت: درصدد هستیم در این اردوی رسانه‌ای بازدید از صحن علنی مجلس، دیدار با رئیس و برخی از اعضاء فراکسیون‌ها را در هفته خبرنگار در دستور کار قراردادیم.