اختصاصی/صفیر گیلان؛ حجت الاسلام «ایران عقیده» دادستان شهرستان فومن در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان فومن که همزمان با هفته ناجا برگزار شد امنیت را از آرمان بشری امروز جامعه جهانی خواند و گفت: چیزی که جامعه بشری را نگران کرده عدم امنیت و آرامش و گم گشتن امنیت است . دادستان فومن […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛ حجت الاسلام «ایران عقیده» دادستان شهرستان فومن در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان فومن که همزمان با هفته ناجا برگزار شد امنیت را از آرمان بشری امروز جامعه جهانی خواند و گفت: چیزی که جامعه بشری را نگران کرده عدم امنیت و آرامش و گم گشتن امنیت است .

دادستان فومن امنیت را عنصری ضروری از طرف خداوند برای انسانها خواند و گفت: نعمت های خداوند در جهان بی شمارند که در این میان امنیت از جمله نعمتهایی است که  مجهول و مورد غفلت است و استقرار امنیت اجتماعی پایدار و ارتقای احساس امنیت نزد مردم مرهون مجاهدت‌های کارکنان مسئولیت شناس ناجا دانست. .

ایران عقیده با اشاره به اینکه بهره گرفتن از امنیت زمینه بهره مندی از دیگر مواهب را فراهم می کند افزود: امروز باید در راستای برقراری امنیت همه تلاش کنند.

وی به امنیت امروز کشور که در  هیچ جای دنیا نمونه آن نیست اشاره و اظهار کرد؛ امروز در بسیاری از کشورها که دم از دموکراسی می زنند در مدارسشان  و در اجتماع آنها ادم ها به راحتی کشته می شوند.

/نیروی انتظامی امین مردم و ضامن امنیت اجتماعی پایدار

دادستان فومن با بیان اینکه امروز در سایه ولایت و حضور پر رنگ مردم در تمام عرصه ها امنیت در جای جای کشور جاری است ،گفت:در تاریخ اسلام این امنیت مورد هجمه بوده و امروز تمام توان آمریکا به این متمرکز شده تا امنیت را از ملت های مسلمان سلب کنند.

وی اظهار کرد؛ اگر امنیت مورد هجمه قرار گیرد پیشرفت هم در جامعه کم رنگ و نابود می شود افزود:امنیت مهمترین عامل پیشرفت در جوامع و نیروی انتظامی امین مردم و ضامن امنیت اجتماعی پایداراست .

ایران عقیده نیروهای مسلح  را برقرار کننده امنیتخواند و اظهار کرد؛ نیروهای مسلح سینه سپر کردند تا کسی فکر تجاوز به کشور را نداشته  و این نیروی  زیر پرچم ولایت چنان امنیت ایجاد کرده که امروز رعب و وحشت بر اندام دشمن انداخته است .

وی در بخشی دیگر از بیانات خود به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی  در هوا و زمین اشاره و افزود؛امروز افتخار نظام جبهه مقاومت است که اجازه نداد افراد در لباس دیگر  به کشور آسیب بزندو جبهه مقاومت آرامش را از دشمنان اسلام گرفته‌اند زیرا حزب‌الله و جبهه مقاومت در بالاترین سطح از اقتدار خود ایستاده اند.
وی به نامنی های موجود امروز در کشور عراق و در اربعین بزرگ حسینی از طرف  دشمن اشاره و افزود:امروز ولایت با تبعیت از ولایت پیامبران در جهان پر تلاطم چنان حمایت در راستای امنیت را برای مسلمانان رقم زده که تا به سر منزل مقصود برسد.
حجت الاسلام ایران عقیده به شاخص های رهبر انقلاب برای نیروهای نظامی و انتظامی اشاره و افزود:اولین شاخص  قرار گرفتن زیر شاخص اقتدار است.

وی اقتدار را عنصری در مقابل ناامنی و هجمه دشمنان خواند و گفت:اگر اقتدار نداشته باشید در عملکرد ها ضعیف خواهیم بود.

وی خواستار شد تا در کنار اقتدار محبت توام با اخلاق و رفتار اسلامی در نیروهای نظامی و  امنیتی موج بزند ولی برای احقاق حق مظلوم تمام قد دفاع کنند.
ایران عقیده دوم عنصر شاخص از دیدگاه رهبر انقلاب را برای نیروهای نظامی و انتظامی عزت خواند و افزود:،عزت که ایجاد شود اقتدار خود به خود افزایش می یابد.

وی دقت  را از دیگر عناصر برقراری امنیت و عزت خواند و افزود: ،دقت در برخورد با مفاسد و دفاع از ارزشها اخلاقی بسیار ارزشمند است.

استکبار ستیزی در  نیرو های نظامی از دیگر شاخص هایی بود که در این صحبگاه دادستان شهرستان فومن به آن پرداختند و اظهار نمودند؛  امانت داری و درستکار در شما ها باید بسیار شفاف و روشن دیده شود تا مردم با اطمینان خاطر به شماها اعتماد کنند.

/تقدیر از نیروی انتظامی در فومن

وی با اشاره به اینکه امروز با حضور شما در موقعیت ها  امنیت در شهرستان برقرار است و من از شما تقدیر می کنم گفت؛امروز اگر در شهر ما ظلم و نا امنی وارد می شود مراجعه به نیروی انتظامی اولین نگاه مردمی است .

دادستان فومن  پالایش در نیرو ی انتظامی را در راستای برقراری امنیت امری الزامی خواند و تاکید کرد؛نیروی انتظامی باید عقب گردی ،تخطی و دو دلی نداشته باشد.

دادستان شهرستان فومن ضمن تشکر از تمامی نیروهای امنیتی حاضر در این صبحگاه مشترک گفت: تا امروز که در میدان بودید و از امروز  بیشتر با انگیزه و با قدرت در برقراری امنیت  گام بردارید و مسئولان و سازمانها در جبهه فرهنگی عملکرد شماها را  تبیین تا مردم از وظایف و عملکرد این نیرو بیشتر مطلع شوند.

امروز در صبحگاه مشترک در شهرستان فومن که با حضور سرپرست فرمانداری،امام جمعه،نماینده و رواسای ادارات برگزار شد از خانواده شهید نیروی انتظامی،تعدادی از پرسنل خدوم نیروی انتظامی و رئیس پلیس راهور شهرستان و نیرو های بازنشسته تجلیل به عمل امد.

تهیه و تنظیم ؛زلیخا صفری راسته کناری