به گزارش صفیر گیلان؛میرشمس مومنی زاده در جلسه انتخابات اعضای هیات اجرایی شوراهای اسلامی روستا یی شهرستان بندر انزلی که با حضور ۳۰ معتمدین روستاها برگزار شدگفت: امور عمومی جامعه با اتکا به آرای مردم صورت می‌گیرد و مردم مستقیم یا غیرمستقیم در انتخاب مسئولین مشارکت دارند. در ابتدای این جلسه مومنز زاده  وطی سخنانی […]

به گزارش صفیر گیلان؛میرشمس مومنی زاده در جلسه انتخابات اعضای هیات اجرایی شوراهای اسلامی روستا یی شهرستان بندر انزلی که با حضور ۳۰ معتمدین روستاها برگزار شدگفت: امور عمومی جامعه با اتکا به آرای مردم صورت می‌گیرد و مردم مستقیم یا غیرمستقیم در انتخاب مسئولین مشارکت دارند.

در ابتدای این جلسه مومنز زاده  وطی سخنانی از جلوه‌های مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی وبرگزاری سالانه یک انتخابات بطور میانگین سخنانی بیان داشتند و و خاطرنشان کرد: امور عمومی جامعه با اتکا به آرای مردم صورت می‌گیرد و مردم مستقیم یا غیرمستقیم در انتخاب مسئولین مشارکت دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین بر اهمیت صیانت از آرای مردم تاکید و خاطرنشان کرد: هر جا ابهامی وجود داشته باشد به قانون رجوع خواهیم کرد و تصمیم‌گیری ما بر اساس قانون خواهد بود.

فرماندار شهرستان بندرانزلی در ادامه رویکرد فرمانداری در انتخابات پیش رو را جلب مشارکت حداکثری مردم، قانونگرایی، بی‌طرفی و امانتداری عنوان کرد و افزود: مشارکت حداکثری مردم موجب عزت و اقتدار ملت و نظام می‌شود و باید شرایطی را فراهم کنیم که مردم با شور و نشاط پای صندوق رای حاضر شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین بر اهمیت صیانت از آرای مردم تاکید و خاطرنشان کرد: هر جا ابهامی وجود داشته باشد به قانون رجوع خواهیم کرد و تصمیم‌گیری ما بر اساس قانون خواهد بود.

در پایان این جلسه انتخابات اعضای هیات اجرایی انتخابات روستاهای شهرستان بندرانزلی با شرکت ۳۰نفر از معتمدین برگزار شد که در نهایت اسلام خدادادی، احمد وطن دوست، بیت الله نبی، سهراب یوسفی، خلیل محمد نژاد، غلام علی فدوی و حسین شهبازی به عنوان اعضای هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا در این شهرستان انتخاب شدند.