به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر  گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی که به مناسبت هفته‌ی نیروی انتظامی برگزار شده بود با گرامیداشت این هفته افزود: به شهدای جان برکف نیروی انتظامی که در دفاع از اسلام، نظام اسلامی و میهن جان خود را نثار کردند درود می‌فرستیم. وی هفته‌ی نیروی انتظامی […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر  گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی که به مناسبت هفته‌ی نیروی انتظامی برگزار شده بود با گرامیداشت این هفته افزود: به شهدای جان برکف نیروی انتظامی که در دفاع از اسلام، نظام اسلامی و میهن جان خود را نثار کردند درود می‌فرستیم.

وی هفته‌ی نیروی انتظامی را فرصت مغتنمی برای قدردانی از همه‌ی نیروهای خدوم این عرصه دانست و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در کنار نیروهای دیگر نظامی در همه‌ی عرصه‌ها باعث امنیت کشور و استان هستند.

2598593

نماینده عالی دولت در گیلان امینت را لازمه و پیشنیاز توسعه دانست و گفت: بحمدا… مردم قدردان این امنیت و فداکاری‌ها هستند و خود را مکلف به همکاری در جهت تداوم و پایداری آن می‌دانند.

وی حضور نیروی انتظامی در تمام عرصه‌ها را نشان از اثرگذاری اقدامات آنان ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این هفته باید از تمام زحمات نیروی انتظامی که در سرما، گرما و روزهای تعطیل سال در حال خدمت به مردم هستند قدردانی کنیم.

دکتر سالاری با اشاره به اینکه حفظ امنیت محصول یک کار همگانی بویژه با همراهی مردم است افزود: در این میان مظهر امنیت نیروی انتظامی است که با مشارکت اقشار مختلف به ثمر می‌نشیند.

وی همچنین از همراهی و همکاری خانواده‌های نیروهای انتظامی نیز قدردانی کرد و گفت: احترام به نیرو‌های انتظامی در عرصه‌های مختلف احترام به امنیت جامعه و مردمی است که این امنیت برای آنان فراهم می‌شود.

استاندار گیلان از ایجاد فضای آرام در استان گیلان که مرهون تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی است قدردانی کرد و گفت: وجود آرامش و امنیت موجود در استان می‌تواند شرایط را برای رونق اشتغال، سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات معیشتی مردم فراهم ‌کند.

وی با بیان اینکه همه باید با تمامی امکانات از نیروی انتظامی پشتیبانی نماییم گفت: این پشتیبانی به منظور این است تا وظیفه‌ی خطیر و اثربخش نیروی انتظامی روز به روز بهتر از گذشته محقق شود.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: تلاش‌هایی که با مشارکت اقشار مختلف و با محوریت نیروی انتظامی انجام می‌گیرد با دعای خیر مردم و کمک خالصانه‌ی آنان پیش می‌رود.

در این مراسم همچنین از  خانواده شهدای نیروی انتظامی و نیز کارکنان بازنشسته و نمونه‌ی نیروی انتظامی قدردانی شد.