به گزارش صفیر گیلان ،شفت ؛ انتخابات شوراهای دانش آموزی، همزمان با سراسر کشور امروز صبح چهارشنبه مورخ ۱/۸/۱۳۹۸ در کلیه مدارس شهرستان شفت و بصورت نمادین در دبیرستان پسرانه شهید مطهری شهرستان شفت با حضور فرماندار برگزار گردید . محسنی فرماندار شفت در بازدید از فعالیت های انتخاباتی دانش آموزان شعار امسال انتخابات شورای دانش […]

به گزارش صفیر گیلان ،شفت ؛ انتخابات شوراهای دانش آموزی، همزمان با سراسر کشور امروز صبح چهارشنبه مورخ ۱/۸/۱۳۹۸ در کلیه مدارس شهرستان شفت و بصورت نمادین در دبیرستان پسرانه شهید مطهری شهرستان شفت با حضور فرماندار برگزار گردید .

محسنی فرماندار شفت در بازدید از فعالیت های انتخاباتی دانش آموزان شعار امسال انتخابات شورای دانش آموزی «شوراهای دانش آموزی، طلایه داران گام دوم انقلاب» تعیین شده است تا با استفاده از رهنمودهای رهبر معظّم انقلاب (مدظله العالی) این نوجوانان و جوانان در چله دوم انقلاب هر چه با شکوه تر در صحنه‌های اجتماعی ظهور و بروز داشته باشند.

ایشان در سخنان خود  پیشنهاد به جمع آوری پسماند از مبدا در مدارس را یکی از شعارهای کاربردی و کلیدی در راستای حفاظت از محیط زیست خواند و از مدیران خواست تا از ظرفیت شوراهای دانش آموزی نیز در بین دانش آموزان فرهنگ سازی و اجرایی گردد .

صادق مقصودی ریاست محترم آموزش وپرورش شهرستان شفت در حاشیه برگزاری این انتخابات با بیان شعار بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با عنوان (شورای دانش آموزی گام دوم انقلاب اسلامی ) در سراسر کشور ،جایگاه واهمیت انتخابات شوراهای دانش آموزی را یادآور شده  گفت: شورای دانش آموزی به عنوان فعالیتی مدرسه محور و فرصتی تربیتی در مدارس ، به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی و فرهنگی آموزش و پرورش برای تحقق ساحت تربیت سیاسی و اجتماعی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش طراحی گردیده و فعالیت می نماید .

صادق مقصودی در پایان از حضور سبز و دلگرم کننده فرماندار محترم و معاون محترم ، همچنین روسای محترم ادارات به جهت حضور در این همایش ، همچنین از حضور پرشور دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان در این انتخابات و از مدیران و معاونین و پرسنل محترم فرهنگی خود به جهت تمهید مقدمات لازم در راستای برگزاری این همایش ها تقدیر و تشکر نمود .