به گزارش صفیر گیلان، محمدرضا محسنی در  همایش مشارکت حداکثری در انتخابات که  با حضور دکتر منتظری مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت گیلان در شفت برگزار شد درجمع صنعت گران ، بازاریان و اصناف این شهرستان با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه افزود : در سال اقتصاد مقاومتی ، […]

 

به گزارش صفیر گیلان، محمدرضا محسنی در  همایش مشارکت حداکثری در انتخابات که  با حضور دکتر منتظری مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت گیلان در شفت برگزار شد درجمع صنعت گران ، بازاریان و اصناف این شهرستان با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه افزود : در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال برگزاری چنین جلساتی را به فال نیک باید گرفت.

وی با بیان اینکه امسال باید شاخص های توسعه کشاورزی و گردشگری شفت ارتقا یابداظهار کرد ؛شهرستان شفت در تولید برنج ، پیله ابریشم ،گوشت قرمز و سفید و پرورش ماهیان گرم آبی یکی از قطب های کشاورزی استان گیلان است.

وی در ادامه  افزود : شفت با داشتن مناطق طبیعی بکر و آببندان های زیبا می تواند محل اجرای طرح  پایلوت گردشگری جامع استان گیلان باشد.

 فرماندار شفت با اشاره به اینکه صبح امروز ۲ مرکز پذیرایی برای حضور گردشگران در شفت به بهره برداری رسید تصریح کرد : اگر بسترو زیرساخت حضور سرمایه گزاران فراهم گردد در توسعه و رونق گردشگری موفق خواهیم شد.

 وی با بیان اینکه در طول ۳۸ سال پس از انقلاب اسلامی به طور متوسط  ۳۸ انتخابات را برگزار کرده ایم افزود : انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و سبب همگرایی ملت و آبرومندی نظام می شود.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه تورم ۴۰ درصدی و تراز منفی اقتصادی جای خود را به تورم تک رقمی و تراز مثبت اقتصادی داده است تصریح کرد : برجام تدبیر نظام است که با هوشمندی ، خرد جمعی و عقلانیت بزرگان نظام تحقق یافت و  باعث نقش بر آب نمودن توطئه  دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران در پروژه ایران هراسی  شد و حقانیت ملت ایران در به رسمیت شناساندن حقوق انرژی هسته ای را اثبات کرد.

وی در ادامه به سرمایه گذاری خارجی ۶۲۱ میلیون دلاری و فعالیت ۲۴ شرکت خارجی در استان گیلان اشاره و تصریح کرد : این نتیجه تلاش دولت و عملکرد برجام است.

محسنی با بیان اینکه اختلافات سیاسی نباید ما را از دایره انصاف خارج کند افزود : دولت پیشانی نظام است و خدمات دولت همان خدمات نظام است.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات های  پیش رو باید به گفتمان و برنامه نامزدها نگاه کرد افزود : در کنار بیان کمبود ها و انتقاد ها باید به عملکردهای مثبت انجام شده نیز پرداخته شود.

فرماندار شفت در پایان ابراز امیدواری کرد بار  دیگر با حضور و مشارکت حداکثری آحاد ملت ایران خصوصا خانواده بزرگ اصناف و؛ بازاریان ؛ صنعتگران و تولیدکنندگان کشور ؛ استان و خصوصا شهرستان شفت شاهد حماسه ای دیگر در عرصه ملی انتخابات باشیم.