به گزارش صفیر گیلان،فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه اولویت اصلی اعضای شورا موضوع انتخاب شهردار رشت است گفت: تاکنون جلسات متعددی پیرامون انتخاب شهردار ما بین اعضای شورا به منظور بررسی سوابق کاندیداهای تصدی شهرداری رشت در حال انجام بوده و در تلاشیم تا اصلح ترین فرد برای تصدی در این جایگاه انتخاب شود. […]

 به گزارش صفیر گیلان،فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه اولویت اصلی اعضای شورا موضوع انتخاب شهردار رشت است گفت: تاکنون جلسات متعددی پیرامون انتخاب شهردار ما بین اعضای شورا به منظور بررسی سوابق کاندیداهای تصدی شهرداری رشت در حال انجام بوده و در تلاشیم تا اصلح ترین فرد برای تصدی در این جایگاه انتخاب شود.

سخنگوی شورای شهر رشت با بیان اینکه انتخاب شهردار رشت سیاسی نیست افزود: برخی از افراد خارج از بدنه شورا سعی دارند از طریق فضای مجازی گزینه های مورد نظر خود را برای این جایگاه تعرفه کنند و این موضوع مورد تایید همکاران شورایی نیست.

شیرزاد به اولویت های انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: از اولویت های مهم شهردار آینده رشت قانون مداری، آشنایی به حوزه مدیریت شهری، تخصص و پاکدستی، داشتن توان اجرایی، اخلاق مداری، تعامل موثر با اعضای شورا و دستگاههای اجرایی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شهر رشت از ظرفیت های فراوانی برخوردار است بیان کرد: فردی که برای نشستن بر روی صندلی شهردار رشت انتخاب می شود باید نسبت به ظرفیت های بالقوه شهر آگاهی داشته و با حفظ ثبات و آرامش حاکم بر مجموعه شهرداری در راستای تامین منافع شهر و شهروندان گام بردارد.