به گزارش صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی شفت از انهدام باند سارقان احشام با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار […]

به گزارش صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی شفت از انهدام باند سارقان احشام با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بازدید از صحنه های سرقت، انجام تحقیقات میدانی و بررسی شیوه و شگرد به کار رفته در سرقت ها، موفق به شناسایی سارقان شدند.
سرهنگ شعبانی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه، دو متهم ۲۵ و ۳۳ ساله از اعضای این باند را دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه متهمان به ۱۵ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان شفت اعتراف کردند، تصریح کرد: یک مالخر ۳۷ ساله نیز در خصوص این پرونده ها شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ شعبانی در ادامه گفت: متهمان به همراه مالخر پس از تشکیل پرونده،برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان نصب دوربین مداربسته و ایجاد موانع فیزیکی را در پیشگیری از سرقت موثر دانست و از مردم خواست، با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مورد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس، نیروی انتظامی را در ایجاد امنیت پایدار یاری کنند.