فرمانده سپاه ناحیه شفت با ابراز گلایه از اینکه کسی برای برداشتن کلمه کم برخوردار در شهرستان حرکتی ندارد و فقط و فقط من ، من  در این شهر زیاد است گفت: وفاق و انسجام و همراهی  در شهرستان شفت ضعیف است.

اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ دوم پاسدار مسیّب محمد جانی پیش از ظهر امروز-شنبه (۹۹/۹/۲)– در نشست خبری هفته بسیج در سپاه ناحیه شفت با اشاره به اینکه در چهل و یکمین سالگشت تاسیس سپاه پاسداران قرار داریم افزود ؛ جمع سپاری اهداف انقلاب به نسل نوجوان و جوان یکی از رویکرد بسیج است.

سرهنگ محمد جانی با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج امسال با رعایت پرتکل بهداشتی و در زمانی که با وضعیت زرد،نارنجی و قرمز در استان مواجه هستیم برگزار می شود گفت:راه برای رسیدن به قله با مشکلات و موانع همراه است.

فرمانده سپاه ناحیه شفت به دیدار با امام جمعه شهرستان و حضور در نماز خبر داد و گفت: نماز جمعه روز گذشته در شفت در مصلی حضرت محمد (ص)و با حضور احاد مردم و حتی افرادی که هرگز این صف نمانده بودند برگزار شد.

اهدای ۲۵۰ بسته حمایتی به نیابت از شهدا درهفته بسیج

وی به یادواره شهدا در فضای مجازی اشاره و افزود:بخاطر شیوع کرونا بسیاری از هزینه های یادواره در غالب بسته حمایتی(۲۵۰ بسته حمایتی) با نام شهدا در شهرستان  توزیع خواهد شد.

وی به برگزاری میز خدمت با حضور جوانان در بخش احمد سر گوراب خبر داد و گفت:نشست بصیرتی با موضوع بیانیه گام دوم،تجلیل از بسیجیان ادارات،ویزیت رایگان در طرح شهید رهنمون با حضور پزشکان و گروه جهادی ،رزمایش شکوه اقتدار،تجلیل ز بسیجیان،گشت های محله محور،زیارت،گلباران مزار شهدا،مسابقه فرهنگی و ورزشی،و ….

سرهنگ محمد جانی با اشاره به اینکه امسال برنامه ها با محوریت جوانان و نو جوانان  برگزار می شود گفت: افتتاح مسکن محرومان  در دهستان چوبر ، ملاسرا و جیرده توسط سپاه و با همت گروه جهادی از دیگر برنامه ماست.

ضرورت ورود جدی خیرین مسکن ساز به بحث مسکن محرومان شفت

وی از کندی ساخت مسکن محرومان و عدم حضور مدیران در افتتاح مسکن محرومین در شهرستان خبر داد و گفت: ما به خاطر گرانی مصالح با کندی مواجه هستیم ولی کار را تعطیل نکردیم و نیازمند ورود جدی خیرین مسکن ساز به بحث مسکن محرومان شهرستان هستیم.

وی اظهار کرد؛ما در شهرستان شفت ۱۰۶ پایگاه مقاومت داریم که هر کدام یک گروه جهادی دارند و خدمات مختلف به مردم منطقه  ارائه می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شفت به گره های کور شهرستان اشاره و افزود: عزیزان شفتی که در استانداری گیلان و ادارات کل استان پست و مقام و منصب دارند به راحتی  اعلام خبر رتبه آخر شهرستان در بخش توسعه یافتگی  و تعیین رتبه اول شهرستان شفت به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته و محروم  را قبول می کنند که جای تاسف دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه در طول یکسال خدمت در شهرستان با خانواده در این شهر زندگی می کنم گفت:مردم شفت اراده ای برای زندگی در این شهر ندارند و مدیران فقط ساعت کار خود را در این شهر می گذرانند.

مطالبه گری مردم شفت ضعیف است 

سرهنگ محمد جانی از تخصیص اعتبارات برای شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه اراده ای برای جذب اعتبارات نیست و مردم باید مطالبه گری کنند  که متاسفانه مطالبه گری نیز در شهرستان ضعیف است.

وی با ابراز گلایه از اینکه کسی برای برداشتن کلمه کم برخوردار در شهرستان حرکتی ندارد و فقط و فقط من ، من  در این شهر زیاد است گفت: وفاق و انسجام و همراهی  در شهرستان شفت ضعیف است.

وی شهرستان شفت را بکر و زیبا و سرشار از منابع طبیعی در کشور خواند و گفت: امیدواریم با وفاق و همدلی و با حضور مدیران متعهد شاهد پیشرفت شهرستان باشی.

/زلیخا صفری راسته کناری