آقازاده با انتقاد از سفرهای نوروزی؛

اوج‌گیری کرونا، دستاورد ضعف مدیریت و بی‌تفاوتی دولت

  پرینت
اوج‌گیری کرونا، دستاورد ضعف مدیریت و بی‌تفاوتی دولت
شناسه خبر : 44279 | تاریخ انتشار : 20 فروردین 1400 - 14:14 | 312 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به باز بودن مسیرهای استانی در ایام تعطیلات و خطر ابتلا و اوج‌گیری کرونا توسط دولت گفت: ضمن تشکر از کادر محترم درمان از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم که به خاطر ضعف‌های مدیریتی مسؤولان امر، زحمات آنان مضاعف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛سید علی آقازاده با انتقاد از اوج‌گیری دوباره ویروس منحوس کرونا اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا به لحاظ معنوی خسارت‌های زیادی را به جامعه وارد کرده و متأسفانه تعداد زیادی از هم‌وطنان عزیز ایران اسلامی را از دست دادیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مقابله با ویروس کرونا در کشور و همکاری خوب مردم که منجر به نتایج قابل‌توجهی شد، افزود: با توجه به اقدامات، همکاری مردم و تأکیدات رهبر معظم انقلاب مسیر مقابله با این ویروس قابل‌قبول و به یک کنترل نسبی رسیده و تعداد مبتلایان نیز کاهش پیدا کرده بود.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم برنامه‌ریزی درست دولت در ایام تعطیلات علی‌رغم تأکیدات مسؤولان تخصصی حاضر در خود دولت تصریح کرد: علی‌رغم تأکیدات مسؤولان تخصصی، دولت این حساسیت را به‌روز نکرده و مدیریت نکرد لذا ضعف مدیریت و بی‌تفاوتی دولت باعث شد که امروز شاهد اوج‌گیری دوباره این ویروس منحوس باشیم و آسیب‌های جدی متوجه کشور شود.

وی با اشاره به آزاد گذاشتن مسیرهای استانی در ایام تعطیلات با توجه به خطر ابتلا و اوج‌گیری این ویروس منحوس توسط دولت و همچنین مسؤولان استانی گفت: مسؤولان مربوطه انگار بیماری را فراموش کردند و تدابیر لازم را انجام ندادند آقایان خودشان می‌دانند چه اشتباه بزرگی انجام دادند، خطاب ما، هم به مسؤولان استانی است و هم کشوری که بدون حساسیت با باز گذاشتن مسیر و ورود مسافرین به استان، چنین فاجعه‌ای را رقم زدند.

آقازاده با بیان اینکه ضعف مدیریت و تدبیر در مقابله با ویروس منحوس کرونا در ایام تعطیلات منجر به مشکلات استانی و ملی شده است، گفت: سوء مدیریت و ضعف مدیریت مثل سایر حوزه‌ها چنین نتایجی را به دنبال داشته که علاوه بر خسارت‌های انسانی و اقتصادی، اشتغال و صنوف را نیز دچار مشکل کردند و موجب گله‌مندی اصناف شده‌‌اند.

وی با ابراز تأسف از عدم تصمیمات درست و به هنگام در مقابله با این ویروس خاطرنشان کرد: بازهم به مسئولان تذکر می‌دهم که به‌طور منسجم و جدی جلوی توسعه این بیماری را بگیرند تا بیش از این خسارات انسانی، اقتصادی و اشتغال متوجه کشور نشود.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از زحمات مضاعف کادر محترم درمان بیان کرد: ما شرمنده کادر محترم درمان هستیم که مدت‌هاست با این ویروس دست‌وپنجه نرم می‌کنند و با ایثارگری فراوان جان خود را نیز به خطر انداختند.

آقازاده با اشاره به اینکه کادر درمان در مقابله با این ویروس عزیزان زیادی را از دست داده و همه ما در غم از دست دادنشان سوگوار شدیم، افزود: ضمن تشکر از کادر محترم درمان از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم که به خاطر ضعف‌های مدیریتی مسؤولان امر، زحمات آنان مضاعف شد.

وی با تأکید بر اینکه قدردان زحمات کادر محترم درمان هستیم و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نمی‌کنیم تصریح کرد: با توجه به عدم توجه مسؤولان مربوطه به تأکیدات کارشناسان برای ایجاد تصمیم به‌موقع و به هنگام برای جلوگیری از موج دوباره ویروس کرونا، امروز نیز در کنار مردم و کادر محترم درمان با تمام توان ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد تا به‌طور منسجم و جدی، این مسئله کنترل‌شده و آسیب‌ کمتری متحمل جامعه شود.

 

برچسب ها
نوشته های مشابه
فعالیت ۷۰۴ واحد اقامتی گردشگری در ایام نوروز در شهرستان
نشست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
دومین بیمارستان قدیمی رشت پلمپ شد/بعد از تعطیلی بیمارستان فامیلی رشت نوبت به توتونکاران رسید
مماشات نخواهم کرد
جای خالی«کاظم تسیه»کار آفرین برتر و برنده جایزه «میدون» از میان شرکتهای بزرگ دانش بنیان
… باز دم آنها گرم! / آقای رئیسی! فکر می‌کردیم شما که بیایید شایسته سالاری حاکم می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.