به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان، جلسه کمیته برنامه ریزی به ریاست مهندس توفیقی معاون عمرانی فرمانداری برگزار شد. توفیقی در این جلسه با بیان اینکه محوریت جلسه در مورد تغییرات  پروژه ها است، اظهار کرد: دستگاههایی که خواهان تغییر پروژه هستند حتما باید  در کمیته برنامه ریزی قرائت و مصوب شود. برخی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان، جلسه کمیته برنامه ریزی به ریاست مهندس توفیقی معاون عمرانی فرمانداری برگزار شد.

توفیقی در این جلسه با بیان اینکه محوریت جلسه در مورد تغییرات  پروژه ها است، اظهار کرد: دستگاههایی که خواهان تغییر پروژه هستند حتما باید  در کمیته برنامه ریزی قرائت و مصوب شود. برخی از پروژه ها علی رغم تلاشها بازهم نیاز به تغییرات دارند که یا باید عنوان  تغییر کند و یا جابه جایی صورت گیرد که  ضروری است در کمیته قرائت و اصلاح شود.

وی با بیان اینکه  شرایط مطلوب و تخصیصات شهرستان رو به رشد است، افزود:  انتظار است روسا با ادارات کل خود هماهنگ باشند.

توفیقی با بیان اینکه دستگاهها لازم است قبل از ورود به تخسیصات، تخصیصات را به سمت پروژه های با اولویت هدایت کنند، خاطرنشان کرد: ضروری است پروژه هایی مدنظر قرار گیرد که برای شهرستان حائز اهمیت است. پروژه ای مدنظر قرار گیرد که هم فرمانداری و هم مردم برای رفع مشکلات درخواست  داشته اند.

وی با بیان اینکه این مهم حساسیت روسای ادارات  و تعامل با ادارات کل را می طلبد، گفت: تخصیصات شهرداری ها به صورت مستقل اقدام می شود.

توفیقی تاکید کرد: درهدایت تخصیصات باید رفع مشکلات شهرستان مدنظر باشد.

وی با بیان اینکه  وقوع حوادثی چون سیل یکی از مشکلاتی که شهرستان با آن مواجه است، گفت:  طی یکی دو سال اخیر به شدت  شهرستان با سیل و خطرات و عواقب ناشی از آن درگیر است.

توفیقی به خسارات وارده به تاسیسات، زیریناها، زیرساختهای ناشی از سیل اشاره کرد و گفت:جا دارد از کلیه مسئولین شهرستان تشکر کنم که تمام تلاششان در راستای به حداقل رساندن خسارت ها است.

وی  با بیان اینکه  ضروری است در اعتبارات مسائل مربوط به جبران خسارات و عدم خسارات در زمان وقوع بحران مدنظر قرار گیرد، گفت: برآورده کردن همه نیازها ممکن است به اعتبار بالایی نیاز داشته باشد آنچه در حد کمیته برنامه ریزی هست و قابلیت اجرا دارد و از طرفی موجب جلوگیری از بروز خسارات در مواقع بحران میشود در پیشنهادات در کمیته لحاظ شود.

وی با بیان اینکه باید اولویت ها در بودجه و اعتبارات لحاظ شود، افزود: باید مشکلات را قبل از بروز حادثه حل کنیم.

صومعه سر photo_2019-12-07_04-46-51 photo_2019-12-07_04-46-37 photo_2019-12-07_04-46-45 photo_2019-12-07_04-46-22 photo_2019-12-07_04-46-13