به گزارش صفیر گیلان؛برابر هماهنگی دفتر وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، اولین جلسه کمیته راهبردی وصول مطالبات شرکت با حضور دکتر هنرمند مدیر عامل و رئیس کمیته مرکزی وصول مطالبات و سایر اعضای کمیته در  اردیبهشت سال جاری در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد . در ابتدای جلسه مهندس پیام […]

 به گزارش صفیر گیلان؛برابر هماهنگی دفتر وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، اولین جلسه کمیته راهبردی وصول مطالبات شرکت با حضور دکتر هنرمند مدیر عامل و رئیس کمیته مرکزی وصول مطالبات و سایر اعضای کمیته در  اردیبهشت سال جاری در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد .

در ابتدای جلسه مهندس پیام پور حبیب دبیر کمیته راهبردی وصول مطالبات در خصوص مباحث مطروحه در این جلسه  توضیحاتی ارائه کرد  و نقاط قابل بهبود وصول مطالبات سال ۹۸ و فرآیند وصول مطالبات سال ۹۹ را مورد بررسی قرار داد .

همچنین با توجه به اجرای پروژه قبض سبز و حذف قبوض کاغذی از مهر ماه سال ۹۸ با درنظر گرفتن شرایط فعلی جامعه و شیوع ویروس کرونا ، بمنظور رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی مردم ، مقرر شد ارائه اخطار کاغذی به مشترکین بدهکارانجام نشود و بجای آن از این پس ارائه اخطار بدهی و قطع انشعاب مشترکین ، مشمول بصورت پیامک انجام پذیرد و برای آخرین بار نیز در یک دوره دو ماهه در ماههای خرداد و تیر سال جاری صحت سنجی جامع شماره تلفن های همراه  ثبت شده مشترکین با همکاری ماموران تشخیص امور های اجرایی انجام شود و مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این طرح بر عهده روئسای ادارات خدمات مشترکین و کارشناسان وصول مطالبات باشد .

لازم به ذکر است در این جلسه درخصوص مواردی چون اپلیکیشن های معتبر پرداخت الکترونیک ، شاخص های خوش حسابی و درصد وصول مطالبات و تاثیر آنها در قرارداد های سال جاری ماموران تشخیص ، کاهش زمان مهلت پرداخت بهای برق مصرفی مشترکین  از ۱۵ روز به ۱۰ روز تصمیمات لازم اتخاذ شد .