به گزارش صفیر گیلان، سجاد ستوده صبح امروز در نشست خبری “نخستین رویداد استارت‌آپی” بسیج در سالن اجتماعات سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در رشت  اظهار داشت: همزمان با چهلمین سالگرد تأسیس بسیج، برای نخستین بار در سطح استان گیلان نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال ویژه فعالان مجازی بسیج طراحی و اجرا خواهد شد.  وی هدف این […]

به گزارش صفیر گیلان، سجاد ستوده صبح امروز در نشست خبری “نخستین رویداد استارت‌آپی” بسیج در سالن اجتماعات سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در رشت  اظهار داشت: همزمان با چهلمین سالگرد تأسیس بسیج، برای نخستین بار در سطح استان گیلان نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال ویژه فعالان مجازی بسیج طراحی و اجرا خواهد شد. 

وی هدف این رویداد را ایجاد بسترهای لازم در زمینه ظهور و بروز استعدادهای بسیجیان در حوزه فناوری های دیجیتال خواند وگفت: ایجاد بستر مناسب در حوزه تولید محتوای فاخر به ویژه در موضوعات تصویری دیجیتال، فناوری و تکنولوژی های جدید و ایجاد بستر لازم در زمینه حمایت از این ایده ها و طرح های خلاقانه فضای مجازی در حوزه مختلف با هدف تولید محتوا از دیگر اهداف این برنامه است.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه این رویداد از ۲ تا ۴آذر ماه همزمان با آغاز هفته بسیج در سطح گیلان برگزار خواهد شد افزود: با توجه به گسترش فناوری های نوین، میزان استفاده مردم از این فناوری ها و ایجاد بستر های لازم، شاهد تولید محصول از سوی مجموعه های مختلف در حوزه های مختلف بودیم.

ستوده در ادامه گفتند: با توجه به خلأ جدی این حوزه در سطح کشور تصمیم بر این شد بستری فراهم شود که گروه های مختلف توانمند در حوزه تولید محتوا، در سطح بسیج بتوانند در یک مسابقه با موضوعات مشخص کنار هم باشند.

وی از دیگر اهداف این رویداد را تلاش برای جهت دهی به توانمندی های فنی فعالان بسیجی در حوزه انیمیشن، نرم افزار و اپیلیکیشن اندرویدی و بازهای اندرویدی دانست و ادامه داد: آغاز این رویداد از ساعت ۹صبح ۲آذر است و تیم های پذیرفته شده در روز دوم به مدت ۴۸ ساعت فرصت دارند با موضوع جدیدی که توسط مهمان رویداد انتخاب می شود تولید محصول کنند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در پی این رویداد دیجیتال به دنبال شناخت ایده ها و طرح های خلاقانه در حیطه موضوعات فرهنگی هستیم ابراز کرد: در این رویداد بسترهای مناسب فراهم می شود تا از ایده های تیم ها حمایت شود.

وی با تأکید بر اینکه این‌ بستر فراهم‌ می شود تا همه کسانی که ایده و طرح خلاقانه ای دارند بتوانند طرح خود را ارائه دهند تصریح کرد: ما زمینه حمایت این طرح ها و ایده ها را فراهم می‌کنیم.

ستوده پراختن به ایده های خلاقانه و نو را یک اصل حوزه فناوری معرفی کرد و گفت: محتواها علاوه بر اینکه می توانند برای سازند آورنده اقتصادی داشته باشند توانایی پرکردن بخشی از خلأهای گریبان گیر را هم دارند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان در پایان افزود: سعی می کنیم نخستین رویداد مسابقه بسیج به گونه ای باشد تا همه نخبگان بسیجی بستری برای ارائه طرح خود داشته باشند.