صفیر گیلان؛همزمان با هفته دفاع مقدس ، در آئینی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنگرود ، جمعی از ایثارگران بازنشسته تامین اجتماعی مورد تجلیل قرار گرفتند .

به گزارش صفیر گیلان همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بمنظور پاسداشت ایثارگران پیشکسوت بعنوان یکی از برنامه های این ایام ، طی آئینی با حضور مهندس رجبی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران و علی پوروصله کار رئیس تامین اجتماعی شعبه لنگرود ، جمعی از ایثارگران بازنشسته تامین اجتماعی که همگی در زمره جانبازان و آزادگان سرفراز نیز میباشند مورد تجلیل قرار گرفتند .

علی پوروصله کار در این آئین نکوداشت با بیان اینکه ملت ایران رشادتها و ازخودگذشتگی ایثارگران در سالهای جنگ تحمیلی را فراموش نخواهد نمود و تاریخ گواهی معتبر برای ثبت این رویداد عظیم میباشد افزود: جوانان غیرتمند و ایثارگران در سالهای دفاع مقدس با خلق حماسه های بزرگ علاوه بر حفظ کیان و آب و خاک ، اعتقادات خود را پاس داشتند .

وی همچنین اذعان داشت : ایثارگران اسوه هایی از رشادت و اخلاص هستند که با ایمان ناب ، قرب الهی را سرلوحه حرکت جهادی خود میدانستند .

در پایان این برنامه با اهداء لوحی از مهندس رجبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنگرود نیز به پاس خدمتگزاری به این قشر شریف تجلیل گردید .

خاطر نشان میسازد درهمین راستا با مشارکت روسای دو مجموعه با خانواده های شهید محمدعلی شعبانی و هادی سالگوئی نیز دیدار بعمل آمد .