صفیر گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش با بیان اینکه ارتش نماد دلاورمردانی بزرگ است اظهار داشت: روز ارتش سالروز دلیرمردان ایران اسلامی است که در جنگی نابرابر با دشمن، اقتدار جمهوری اسلامی را به جهان اثبات کردند. نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان‌ با بیان اینکه […]

صفیر گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش با بیان اینکه ارتش نماد دلاورمردانی بزرگ است اظهار داشت: روز ارتش سالروز دلیرمردان ایران اسلامی است که در جنگی نابرابر با دشمن، اقتدار جمهوری اسلامی را به جهان اثبات کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان‌ با بیان اینکه دلاورمردان ایران اسلامی در ارتش با صلابت و ایستادگی در زمین، دریا و آسمان با شجاعتی وصف ناپذیر در جنگ با دشمنان همواره از خاک ایران اسلامی دفاع کردند گفت: سالروز گرامیداشت ارتش اقتداری بزرگ برای ایران اسلامی است.

امام جمعه رشت روز ارتش را سالروز یادآوری اقتدار و عزت برای تمامی قوای مسلح ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: اقتدار و صلابت ارتش برای ایران اسلامی افتخاری بزرگ و عظیم است و ایران اسلامی به‌واسطه دلاوری‌های فرزندانی غیور ایران در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه دلاورمردان ارتش با ایستادگی در مقابل دشمنان ادامه راه مسیر انقلاب اسلامی را به نسل پس از خود سپردند خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از انقلاب و ادامه دادن مسیر ایستادگی و دلاورمردی نیروهای ارتشی، تکلیف و وظیفه تمامی ملت ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان فعالیت‌های ارتش در جمهوری اسلامی ایران را گسترده، اثرگذار و حائز اهمیت دانست و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های درون‌سازمانی در راستای تقویت بنیه‌های اعتقادی و ولایتمداری به شیوه منحصر به فردی ظاهر شده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه نیروهای ارتش در عرصه‌های برون‌سازمانی در بخش‌های زمینی، هوایی و دریایی با تکیه بر نیروهای توانمند و دلاور داخلی در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و خباثت‌های دشمنان ایستادگی کردند گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نمونه‌ای کامل ار اقتدار کشور است.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران اقتدار و صلابت خود را از رهبری‌های فرزانه مقام معظم رهبری به دست آورده است تصریح کرد: جمهوری اسلامی در سایه رهبری امام خمینی(ره) به ظهور نشست و با  رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری مسیر پرتلاتم خود را با اقتدار به پیش می‌برد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایران اسلامی به واسطه دلاورمردان انقلابی خود در عرصه‌های مختلف پیروز و توانمند است تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهان به دنیا اثبات کرده که هیچ قدرتی توانایی مقابله و ایستادگی  با ایران اسلامی را ندارد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ قدرتی توانایی و جرأت حمله نظامی به خاک ایران اسلامی را ندارد و اقتدار نظامی ایران در جهان زبان‌زد است گفت: با توجه به اقتدار کشور در حوزه نظامی، حضور نیروهای مسلح در بخش جنگ‌نرم نیازمند حضوری مقتدرانه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه نیروهای مسلح با حضور مقتدرانه خود در حوزه جنگ نرم باید از کیان و اعتقادات ملی و مذهبی ایران اسلامی دفاع کنند خاطرنشان کرد: ارتش در حوزه جنگ نرم باید به همان اقتدار موجود در حوزه دفاعی و نظامی دست‌ یابد.

/تسنیم