صفیر گیلان؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی امروز در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته رشت در مصلای این شهر با اشاره به خروج یک‌باره ترامپ از برجام اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب مسئولین را به برقراری قرارداد مجدد هشدار دادند و بیان فرمودند که سه کشور باقی‌مانده در برجام نیز هیچ‌گاه قابل‌اعتماد نیستند. وی با بیان اینکه […]

صفیر گیلان؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی امروز در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته رشت در مصلای این شهر با اشاره به خروج یک‌باره ترامپ از برجام اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب مسئولین را به برقراری قرارداد مجدد هشدار دادند و بیان فرمودند که سه کشور باقی‌مانده در برجام نیز هیچ‌گاه قابل‌اعتماد نیستند.

وی با بیان اینکه دولت‌های پوشالی به‌زودی از بین می‌روند افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی خواهان جنگ با هیچ کشوری نیست، گرچه برخی از کشورهای همسایه، ایران را همیشه مورد کم‌لطفی قرار داده‌اند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در استفاده از ظرفیت جوانان گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب هر جا به جوانان اعتماد کردیم قله‌های بلند را فتح کرده‌ایم اما در برجام نتوانسته‌ایم به آنچه باید، دست پیدا کنیم.

فلاحتی با بیان اینکه کسانی که به آمریکا اعتماد می‌کردند در اشتباه بودند افزود: ایران مانند تونس، مصر و لیبی نیست بلکه در این کشور کسی حکومت می‌کند که بر جریانات روز آگاه است.

وی با بیان اینکه مردم رهبرشان را تا جایی که دینشان را حمایت کند یاری می‌کنند گفت: مردم ایران صرفاً دنبال رفاه‌طلبی نیستند و در تلاش‌اند تا دینشان در کنار زندگی اجتماعی‌شان حفظ شود.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه فشارها بر ایران از امروز بیشتر می‌شود افزود: اینکه فشار بر ایران بیشتر می‌شود شکی نیست اما ایران هیچ‌گاه ذلت را نمی‌پذیرد و با تلاش، کار و کوشش بیشتر، تهدیدات آمریکایی صهیونیستی را پشت سر می‌گذارد.

فلاحتی با اشاره به عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و عبور آن از کشمکش‌ها و تحریم‌ها گفت: ایران اسلامی در طول دوران انقلاب اسلامی تحریم‌های ظالمانه‌ای را پشت سر گذاشته و من‌بعد نیز عزتمندانه انقلاب را پیش می‌برد.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه هرگاه از آمریکا رها شویم رشد می‌کنیم افزود: اگر دنیا ما را منزوی بخواند آن زمان ما رو به رشد هستیم.

وی با بیان اینکه ایستادگی قدرت‌های استکباری بیانگر قدرت اسلام است افزود: امروز استکبار جهانی در ابعاد مختلف در مقابل اسلام ایستاده تا از نفوذ اسلام جلوگیری کند درحالی‌که جمهوری اسلامی روزبه‌روز در حال قدرتمند شدن است.

فلاحتی با اشاره به فرارسیدن هفته هلال‌احمر و زحمات این نیروهای خالص گفت: ملت ایران همیشه شاهد خدمات ارزنده سرخ پوشان خدمت گذار در سخت تمرین روزها بوده است.

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه تقوا معیاری برای تعالی و رشد انسان‌ها است تصریح کرد: وجود تقوا و رعایت آن لازمه رشد بشریت است و در جامعه بشری فعلی عاملی است که می‌تواند همگان را نجات دهد.

وی با اشاره جایگاه خانواده در اسلام خاطرنشان کرد: ابولهب و همسرش در قرآن نمونه شرارت معرفی شدند و این دو نفر در طول عمر خود در برابر پیامبر ایستادند و از مال خود سودی نبردند.