به گزارش صفیر گیلان؛آیت‌الله رسول فلاحتی امروز از رزمایش پیشگیری و پایش ویروس کرونا توسط تیپ ۱۱۶ شهید صفوی لشکر ۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش استان قزوین در ایستگاه عوارضی آزادراه رشت ـ قزوین در سراوان شهرستان رشت بازدید کرد. وی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از تلاش بی‌وقفه تمام دست‌اندرکاران مبارزه با ویروس […]

به گزارش صفیر گیلان؛آیت‌الله رسول فلاحتی امروز از رزمایش پیشگیری و پایش ویروس کرونا توسط تیپ ۱۱۶ شهید صفوی لشکر ۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش استان قزوین در ایستگاه عوارضی آزادراه رشت ـ قزوین در سراوان شهرستان رشت بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از تلاش بی‌وقفه تمام دست‌اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: به منظور قدردانی از تمام عزیزانی که برای سلامتی مردم مجاهدانه تلاش می‌کنند در این محل حضور پیدا کریم.

امام جمعه رشت، کنترل سلامت مسافران توسط لشکر ۱۶ ارتش قزوین را بسیار عالی عنوان کرد و افزود: نیروهای مسلح تلاش بسیاری انجام می‌دهند و در تمام بخش‌ها به فکر سلامتی مردم هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه تمام برنامه‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در راستای سلامت مردم است، تصریح کرد: انشاالله خدای متعال به همه این عزیزان اجر عنایت بفرماید و دعاگوی همه آنها هستیم.

ضدعفونی ۱۴ هزار خودرو در عوارضی آزادراه رشت ـ قزوین توسط ارتش

معاون هماهنگ کننده تیپ ۱۱۶ قزوین نیز در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در گیلان از روند ضدعفونی خودروها و تب‌سنجی مسافران در ایستگاه عوارضی آزادراه رشت – قزوین گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام توان و امکانات در قالب رزمایش پیشگیری و پایش کرونا پای کار آمدند و آماده مبارزه با این بیماری هستند.
سرهنگ علی زمانی به حضور تیپ ۱۱۶ قزوین برای مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان رشت اشاره کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که توسط سلسله مراتب صورت گرفته، تاکنون اقدام‌های مختلفی برای مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان رشت انجام شده است.
وی با بیان اینکه تعدادی پایگاه به منظور پایش مردم در مقابله با ویروس کرونا در شهر رشت مستقر کردیم، تصریح کرد: تعداد ۲ دستگاه خودرو در محل ایستگاه شماره ۳ آتش‌نشانی برای ضدعفونی معابر و خیابان‌های رشت مستقر شدند و شب‌ها اقدام به گندزدایی می‌کنند.
معاون هماهنگ کننده تیپ ۱۱۶ قزوین به استقرار نیروهای این تیپ در محل عوارضی آزادراه رشت – قزوین اشاره کرد و یادآور شد: ۲ ایستگاه برای ضدعفونی کردن خودروها با تمام امکانات جنگ نوین در عوارضی آزادراه رشت – قزوین احداث کردیم و تاکنون حدود ۱۴ هزار خودرو ضدعفونی شدند.
زمانی با اشاره به اینکه غربالگری و پایش سرنشین‌ها و راننده خودروها از اقدام‌های در حال انجام در محل عوارضی آزادراه رشت – قزوین است، بیان کرد: یک دستگاه اورژانس به همراه دکتر برای شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا در محل مستقر است.