بانوان رشتی، تنور انتخابات مجلس را داغ کردند/ بررسی ریشه ها، پیامدها و راهکاری معضل حاشیه نشینی کلانشهر رشت برای رسیدن به توسعه پایدار

  پرینت
بانوان رشتی، تنور انتخابات مجلس را داغ کردند/ بررسی ریشه ها، پیامدها و راهکاری معضل حاشیه نشینی کلانشهر رشت برای رسیدن به توسعه پایدار
شناسه خبر : 31943 | تاریخ انتشار : 27 آذر 1398 - 18:52 | 7146 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

 اختصاصی/صفیر گیلان؛کارگروه امور بانوان شهرستان رشت به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت برگزار شد. فریبرز سعیدی کیا در این جلسه با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند، گفت: امروز در جامعه بانوان در عرصه های مدیریتی حضور چشمگیری دارند. وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی تهدید […]

 اختصاصی/صفیر گیلان؛کارگروه امور بانوان شهرستان رشت به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت برگزار شد.

فریبرز سعیدی کیا در این جلسه با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند، گفت: امروز در جامعه بانوان در عرصه های مدیریتی حضور چشمگیری دارند.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی تهدید و خطر جامعه محسوب می شوند، افزود: باید برای رفع معضلات اجتماعی برنامه ریزی درست و کار آمدی داشته باشیم و این مسئله با همکاری بانوان توانمند جامعه محقق خواهد شد.

photo_2019-12-18_07-20-13

سعیدی کیا با بیان اینکه اعتیاد، طلاق و مفاسد اجتماعی بیشترین نوع آسیب‌ها در بستر جامعه هستند، افزود: بنده در این جلسه انتظار داشتم که دستگاه های متولی مانند بهزیستی، شهرداری، آموزش و پرورش، و اداره رفاه برنامه های خود را در پیشگیری و رفع این معضلات ارائه دهند.

وی تاکید کرد: یکی از معضلات شهر ما حاشیه نشینی است و باید برنامه‌های کارشناسی شده در این مورد انجام شود و کارگروه‌های ویژه‌ای توسط دستگاه‌های مربوطه مانند بهزیستی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و کمیته امداد تشکیل شودتا ریشه ها، پیامدها و راهکاری معضل حاشیه نشینی کلانشهر رشت برای رسیدن به توسعه پایدار بررسی شود .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت تصریح کرد؛ شهرداری از جمله دستگاه‌هایی است که می تواند مناطق آسیب پذیر شهر را با همکاری فرمانداری شناسایی  و برای رفع آن برنامه ریزی کند.

وی افزود: سمن‌ها ظرفیت‌های خوبی در شهرستان رشت هستند که می توانیم از آنها در رفع معضلات اجتماعی استفاده کرد.

سعیدی کیا با تاکید بر اینکه مکتب حضرت زهرا(س) یکی از بهترین مکاتبی است که بانوان و دختران ما می توانند از آن در زندگی خود الگو و بهره بگیرند، افزود: دختران می‌توانند سیره دخت نبی اکرم را در زندگی خود به‌کار  و پیاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه گزارش‌های خوبی در مورد استفاده مواد مخدر در مدارس به ما ارائه نمی شود، گفت: باید با تشکیل کارگروه‌ها در سطح جامعه، خانواده‌ها را از این تهدید بزرگ آگاه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت با اشاره به انتصاب جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی اظهار کرد: با سیاست هایی که تدبیر و امید دارد شاهد انتصاب بانوان در سطوح مدیریتی هستیم که عملکردهای خوبی نیز از انها دیده شده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در دوم اسفندماه، اظهار کرد: بیش از ۲۰ نفر از بانوان از حوزه انتخابیه رشت برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند که این مسئله جای خوشحالی دارد.

 

 
برچسب ها
نوشته های مشابه
نقش آموزش در کاهش اقلام دارویی و آزمایش پزشکان انکارناپذیر است
برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید گیلان با حرکت جهادی
سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد
جامعه‌سازی و انسان سازی از اثرات اجتماعی شهید و شهادت است
اصناف گیلان، موافق بی بندو باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
قدرت بسیج،گستردگی بسیج با نگاه همدلی و امید آفرینانه برای جامعه کار و تولید استان است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.