به گزارش صفیر گیلان؛ دکتر اسمعیل پور در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر که پیش از ظهر دوشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) و ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: آیت الله هاشمی بزرگمرد اندیشه، تفکر، تفحص و تحقیق […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛ دکتر اسمعیل پور در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر که پیش از ظهر دوشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) و ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: آیت الله هاشمی بزرگمرد اندیشه، تفکر، تفحص و تحقیق بود.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛وی با اشاره به نقش ایشان در تاریخ انقلاب اسلامی، افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی بیش از سن همه ما در مبارزات پیش از پیروزی انقلاب اسلامی حضور و درکنار امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کردند.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی چهارمین دهه از عمر با برکت خود را طی می کند باید در اجرای برنامه ها نسبت به سال های گذشته با درایت مضاعف تر و در راستای وحدت و انسجام گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه باید شعار ها در راستای شعور انقلابی  باشد، خاطرنشان کرد: برنامه های دهه فجر باید دارای عمق و تفکر بیشتر شده و در انتخاب شعارها و پارچه نوشته ها نیز باید دقت بیشتری صورت گیرد.

اسماعیل پور با اشاره به اینکه تکرار برخی برنامه ها خوب است ولی در برخی مواقع نیازمند تغییر مکررات هستیم، تصریح کرد : به عنوان مسئول نظام اسلامی وضعیت کنونی خود را مدیون همین انقلاب می دانیم  و باید حداقل حق انقلاب برگردن خود را با حضور و اجرای برنامه هایی با محتوای فرهنگی و انقلابی ادا کنیم.

وی با تأکید بر توجه به جنبه های ارزشی انقلاب بیش از گذشته در تدوین برنامه های دهه فجر شهرستان، افزود: باید به جنبه های ارزشی به ویژه جنبه های فرهنگی بیشتر توجه شود.

فرماندار صومعه سرا ادامه داد: به همین منظور انتظار می رود دستگاه های فرهنگی بیش از گذشته در خصوص اجرای برنامه های ارزشی تلاش کنند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه در سطح روستاهای شهرستان صومعه سرا طی سال های گذشته در ایام دهه فجر، گفت: با توجه به شرایط کنونی و افزایش حساسیت ها و احتمال سوء استفاده، تحریف وایجاد ناملایمات از سوی برخی دقت و هوشیاری مسئولان ضروری است.

اسماعیل پور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره حفظ وحدت کلمه، اظهار کرد: وجود وحدت به عنوان یک اصل بنیادین مطرح بوده و اجازه سوء استفاده از شرایط را به احدی نمی دهیم.

وی در ادامه به برگزاری مراسم بزرگداشتی برای آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان صومعه سرا اشاره و خاطرنشان کرد: مراتب چگونگی برگزاری برنامه به دستگاه های اجرایی شهرستان اعلام می شود.