به گزارش صفیر گیلان از شفت، محمدرضا محسنی ظهر امروز در مدرسه ابتدایی شهید رسول یزدانی جیرده در جمع دانش آموزان  با بیان اینکه برخی از مدارس این شهرستان تخریبی و برخی نیازمند تعمیر هستند افزود : ساخت و نوسازی مدرسه شهید یزدانی یکی از برنامه های امسال است. وی با اشاره به مصوبه شورای […]

به گزارش صفیر گیلان از شفت، محمدرضا محسنی ظهر امروز در مدرسه ابتدایی شهید رسول یزدانی جیرده در جمع دانش آموزان  با بیان اینکه برخی از مدارس این شهرستان تخریبی و برخی نیازمند تعمیر هستند افزود : ساخت و نوسازی مدرسه شهید یزدانی یکی از برنامه های امسال است.

وی با اشاره به مصوبه شورای ترافیک شفت درخصوص ایمن سازی مدارس واقع در حاشیه راه افزود : امسال ۲۵ مدرسه حاشیه راه در این شهرستان ایمن  سازی می شوند.

فرماندار شفت با بیان اینکه ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش موثری دارد اظهار کرد : نصب علایم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در مجاورت مدارس از دیگر برنامه ها است که به زودی انجام می شود.IMG_8793

وی با بیان اینکه امسال برای ایمن سازی مدارس شفت در حوزه راه ها ۵۰ میلیون تومان تخصیص یافته است تصریح کرد : ادامه اصلاح نقاط حادثه خیز در برنامه مسوولین ذیربط قرار دارد.

محسنی در پایان با اشاره به بسته آموزشی ترافیکی  که در اختیار دانش آموزان قرار گرفت افزود: با ارتقای سطح آگاهی کودکان و نو جوانان می توان میزان تصادفات و خسارات رانندگی را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

سید مرتضی عظیمی رییس پایانه های غرب گیلان نیز با بیان اینکه دانش آموزان بیشتر در معرض خطرات ناشی از تصادفات رانندگی هستند افزود : امسال با همکاری آموزش و پرورش شفت  بسته های آموزشی و ترافیکی را در مدارس این شهرستان توزیع خواهیم کرد.IMG_8783

وی با اشاره به فصل امتحانات مدارس از دانش آموزان خواست در راه خانه تا مدرسه از خواندن کتاب خودداری کنند و از اولیای خود بخواهند قوانین راهنمایی و رانندگی مانند بستن کمربند ایمنی و گذاشتن کلاه ایمنی را رعایت کنند.

در پایان یکی از دانش آموزان مراحل عبور صحیح از عرض خیابان (پنجه سلامت) را اجرا کرد. IMG_8810