صفیر گیلان/ نخستین نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با اصحاب رسانه عصر امروز به‌منظور تبیین اهداف این شورا در انتخابات پیش‌ رو در رشت برگزار شد. سیاوش آقاجانی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گیلان(ائتلاف اصولگرایان) به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه اشاره کرد و گفت: تلاش داریم در انتخاباتی که […]

صفیر گیلان/ نخستین نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با اصحاب رسانه عصر امروز به‌منظور تبیین اهداف این شورا در انتخابات پیش‌ رو در رشت برگزار شد.

سیاوش آقاجانی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گیلان(ائتلاف اصولگرایان) به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه اشاره کرد و گفت: تلاش داریم در انتخاباتی که در پیش رو داریم به تحقق گام دوم انقلاب کمک کنیم.

وی با بیان این مطلب که امیدها و بیم هایی در جامعه داریم، گفت: آن چیز که برای ما خیلی مهم است امیدهای واقعی، امید ها به نقطه های واقعی و نا امید شدن از نقطه های خیالی است. شرایطی در کشور وجود که شعار امید مردم را از نقطه های واقعی، ناامید می کنند و به نقطه های واهی امید مردم را دعوت می کنند.

آقاجانی با بیان این مطلب که برخی از مردم در کشور نا امید هستند، افزود: مهمتر از انتخابات برگرداندن امید به جامعه است؛ امیدی که حق انقلاب و مردم است.

سیاوش آقاجانی عملی شدن امید را منوط به آشتی کردن با اهداف انقلابی ذکر کرد و یادآور شد: در شرایطی هستیم که قوه قضائیه سطح امید در جامعه را افزایش داده و با ارتقای سطح مبارزه با مفاسد مردم را امیدوار کرده است لذا بایستی تدابیر خود را براساس مبانی انقلاب بچینیم.

وی با بیان اینکه مجلس باید همراه مردم باشد، اظهار داشت: خیلی از این اغتشاشات که در ابتدا با یک اعتراض شروع و بعد به آشوب کشیده شد اگر مجلس خوب و مناسبی داشتیم، هرگز اتفاق نمی افتاد زیرا مجلس باید به موقع فریاد بزنند و حق مردم را بخواهد.

سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان گیلان در مورد گزینه های انتخاباتی نیز اظهار کرد: برای ما مهم این است که به بهترین گزینه برسیم، گزینه هایی که شجاع باشند و اهل لابی نباشند.

وی با بیان اینکه هدف این شورا انتخاب بهترین گزینه در انتخابات است افزود: باید نماینده‌ای را انتخاب کنیم که توانمند و شجاع بوده و اهل لابی نباشد و منافع خود را به منافع مردم ترجیح ندهد و امیدوارم با حمایت مردم و رسانه‌ها انتخاب اصلح داشته باشیم و بخش زیادی از مشکلات کشور را رفع کنیم.

وی ادامه داد: مجلس انقلابی پیش قدمی خواهد بود تا به دولتی برسیم که شایسته مردم باشد. مردم در حال حاضر وضعیت خوبی ندارند و حامیان دولت نیز از عملکرد دولت راضی نیستند.

آقاجانی با اشاره به اینکه با مجلس انقلابی در کنار قوه قضاییه انقلابی به دولت انقلابی می‎رسیم، افزود: دولت در حال حاضر از کمترین میزان محبوبیت در جامعه برخوردار است و برای شورای ائتلاف انقلاب اسلامی این مهم است که در ۱۴۰۰ یا حتی زودتر به دولتی برسیم که شایسته انقلاب و مردم باشد.

وی ادامه داد: در دولت حال حاضر هجمه های هدفمند زیادی به گفتمان انقلابی وارد کرده است و انقلابی‌گری را تندروی و ساده زیستی مسئولان را پوپولیسم معرفی کردند. مقاومت در برابر استکبار را ماجراجویی تعبیر کرده و متاسفانه مصرف گرایی و اشرافیت گرایی ترویج شد،حقوق های نجومی، بی توجهی به محرومان و پرورش آقازادگی را در گفتمان مسئولان شاهد هستیم.

 

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گیلان یادآور شد: برخی می گفتند که واردات بیشتر برای ما ارزش دارد و از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی به عنوان کالاهای قابل معامله صحبت شد، مذاکره، عقب نشینی سازش، توافق های ناموفق متاسفانه در این سالها بسیار عادی شده است.

آقاجانی با بیان اینکه مردم هم می دانند که سازش با امریکا گره گشا نیست، گفت: اگر در این سالها مواهب کشور را قدر می دانستیم، اینگونه نمی‌شد اما انتخاب غیر احساسی کشور را از این تنگنا نجات خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای رسیدن به وحدت و ائتلاف جدی تر شده است، افزود: شورای ائتلاف انقلاب اسلامی با در نظر گرفتن نیاز جدید این حرکت را کلید زده و در همه جای کشور در حال اجرا است و تمرکز انقلاب بر نامزدهایی است که برای مردم باشند.

آقاجای در ادامه گفت: شورای ائتلاف استان زیر نظر شورای ائتلاف کشور است و حداد عادل، قالیاف، بذرپاش و ذاکانی در این شورا حضور دارند.

سخنگوی شورای ائتلاف انقلابی استان گیلان خاطرنشان کرد: اعضای شورا استان ۴۰ نفرهستند که ۵۰ درصد آن را جوان و بانوان تشکیل می‎دهند که دبیری این شورا را سلمانی برعهده دارد و هدف این شورا در استان برای انتخابات مجلس است و همچنین هر شهرستان برای هرکرسی ۳ الی ۵ نامزد خواهیم داشت.

وی افزود: هر چقدر در دولت حاضر عملکرد ضعیف است اما پروپاگاندا قوی است و این باعث می شود که عملکرد قابل دفاعی از دولت توسط نمایندگان مجلس و یا در جریان اصلاح طلب یا اعتدال وجود نداشته باشد تا بازهم به نگاه به بنزین، قطع کردن اینترنت و ترس از یک چیز خیالی آرا را از حالت منطقی به احساسی بکشانند.

آفاجانی بهترین دولت در ایران، دولت نهم خواند و گفت: زیرا هیچ فسادی در دولت نهم وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه اگر ما بر اساس شاخص‌ها رأی دهیم می‌توانیم بعد از انتخابات از شخص موردنظر مطالبه‌گری کنیم اظهار داشت: انتخاب افراد براساس معیارهای موهوم باعث می‌شود که نتوانیم بعد از انتخابات از مسئولان خود مطالبه‌گری کنیم.