اختصاصی/صفیر گیلان؛آئین معارفه ناصر حاج محمدی شهردار رشت عصرروز شنبه بیست و پنجم خرداد ماه با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان در سالن شهدای ناجا برگزار شد. نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم ضمن خیر مقدم به تمامی حاضرین و مدعوین  حاضر در آئین معارفه شهرداری رشت در سخنانی بیان داشت: […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛آئین معارفه ناصر حاج محمدی شهردار رشت عصرروز شنبه بیست و پنجم خرداد ماه با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان در سالن شهدای ناجا برگزار شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم ضمن خیر مقدم به تمامی حاضرین و مدعوین  حاضر در آئین معارفه شهرداری رشت در سخنانی بیان داشت: اینجانب به عنوان عضو ی از اعضای شورای پنجم از تمامی همکاران شهرداری که در طول ۱۱ ماه سخت در کنار همدیگر ماندند قدردانی می کنم.

رضا رسولی با اشاره بر طولانی شدن فرآیند انتخاب شهردار تصریح کرد: امروز شاهد یک انتخاب بسیار خوب و قابل دفاعی خواهیم بود. ناصر حاج محمدی با ده رای به عنوان شهردار رشت انتخاب شد.

وی در ادامه با اشاره به سوابق تحصیلی و کاری ناصر حاج محمدی تصریح کرد: در طول ۱۱ ماهه اخیر که اعضای شورای اسلامی شهر رشت در حال انتخاب شهردار بودند، مهندس علی بهارمست با کمک دیگر همکاران ۱۱ ماه سخت را پشت سر گذاشتند.

image_2019_6_15-10_34_26_902_A7H

 نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: ناصر حاج محمدی با ده رای به عنوان شهردار انتخاب شد.
وی به لحاظ سوابق علمی فارغ التحصیل از بهترین دانشگاههای کشور در رشته محیط زیست و دارای سوابق طولانی در شهرداریهاست.

وی ضمن قدردانی از زحمات ده ماهه دکتر نصرتی یادآور شد: حضور دکتر نصرتی در مسند شهرداری رشت، زمینه ساز اقدامات مناسبی بوده و اکنون با حضور ایشان در وزارتخانه شاهد حمایتهای همه جانبه ایشان هستیم.

رضا رسولی با تاکید بر قبول تمامی گلایه های وارده بر شورای پنجم خاطرنشان کرد: شورای چهارم هم شرایط سختی را پشت سر گذاشت. در شورای چهارم با توجه به کاردانی آقای خلیلی و استیضاح ایشان تا انتخاب دکتر ثابت قدم زمان زیادی سپری شد.

نایب رییس شورا و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: از طرف خودم و به نمایندگی از دیگر اعضای شورای پنجم به مردم رشت متعهد می شوم که تمام کارهای عقب مانده را در طی دو سال باقی مانده جبران و در پایان این دوره با روزمه قابل قبول شهر رشت را به همکاران خود در شورای ششم تحویل دهیم.

وی ضمن قدردانی مجدد از علی بهارمست و روسای سازمانها گفت: امیدوارم در آینده نیز با حفظ اتحاد موجود در مجموعه مدیریت شهری و با مساعدت همراهی و همدلی تمامی اعضای شورا برای توسعه شهر رشت گام برداریم.

image_2019_6_15-10_34_15_378_FtM