به گزارش صفیر گیلان دکتر نصرتی در این مراسم اظهار کرد: یکی از سرفصل های برنامه ارائه شده من به شورا پرداختن به ورزش مورد علاقه گیلانی ها فوتبال بود. به گزارش صفیر گیلان به نقل ازاداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت،مراسم تجلیل از کادر فنی و بازیکنان سپیدرود با […]

به گزارش صفیر گیلان دکتر نصرتی در این مراسم اظهار کرد: یکی از سرفصل های برنامه ارائه شده من به شورا پرداختن به ورزش مورد علاقه گیلانی ها فوتبال بود.

به گزارش صفیر گیلان به نقل ازاداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت،مراسم تجلیل از کادر فنی و بازیکنان سپیدرود با حضور شهردار رشت در هتل پردیس رشت برگزار شد .

در این مراسم محمد حسن عاقل منش،رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت،کیومرث بیات،مالک باشگاه سپیدرود رشت،مسعود رهنما،مدیرکل ورزش و جوانان گیلان،علیرضا حسنی،رئیس سازمان فرهنگی،ورزشی شهرداری رشت،علی بهارمست،معاون عمرانی و سرپرست تیم سپیدرود رشت حضور داشتند.

دکتر نصرتی در این مراسم اظهار کرد: یکی از سرفصل های برنامه ارائه شده من به شورا پرداختن به ورزش مورد علاقه گیلانی ها فوتبال بود.

 

شهردار رشت گردشگری ورزشی را یکی از مقوله های مهم برای تبدیل شدن رشت به مقصد گردشگری عنوان کرد و گفت: فوتبال در استان گیلان محبوبیت بالایی دارد و می تواند در ورود گردشگران نقش مهمی ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: تا حد توان از تیم مردمی و ریشه دار سپیدرود حمایت می کنیم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

 

محمد حسن عاقل منش،رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در این مراسم اظهار کرد: اگر می دانیم چه کاری انجام دهیم به این معنا است که دارای برنامه هستیم و اگر می دانیم چه کاری را نباید انجام دهیم به معنای این است استراتژی لازم را بهره مندیم و اگر هردو ویژگی را داشتیم به معنای دارا بودن برنامه راهبردی است.

وی تاکید کرد: باید برای سپیدرود برنامه راهبردی داشته باشیم و بدون برنامه راهبردی سپیدرود موفق نخواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در پایان با کسانی که از بد ورود برای این تیم مردمی و ریشه دار زحمت کشیدند تشکر و قدردانی کرد و موفقیت این تیم در لیگ برتر را خواستار شد.

کیومرث بیات،مالک باشگاه سپیدرود رشت در این مراسم اظهار داشت: تنها سپیدرود با مشکلات مالی مواجه نیست و بسیاری از باشگاه های لیگ ما با مشکل مالی مواجه هستند.

وی از بازیکنان سپیدرود خواستار شد تنها به مسائل فنی تمرکز کنند و مسائل مالی را به مدیریت باشگاه واگذار کنند.

 

مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه هرگز وعده پوچ و خالی در قبال سپیدرود ندادم گفت: من انسان محاسبه گری هستم و سال ها حضور در شطرنج به من آموخت برای هرکاری اول محاسبه کنم.

بیات با اشاره به برنامه های اقتصادی خود برای سپیدرود اظهار کرد: قرارداد آب معدنی سپیدرود امضا شده و به زودی در بازار عرضه می شود و همچنین کلنگ ساخت هتل سپیدرود نیز در حال زدن است و عرضه برنج سپیدرود را نیز در برنامه کاری خود دارم.

 

در پایان این مراسم بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی سپیدرود توسط مالک باشگاه سپیدرود رشت پرداخت شد.

بیات از تقویت فنی و اجرایی تیم سپیدرود در تعطیلات نیم فصل خبر داد و بیان کرد: در صورت برد در دیدار مقابل پرسپولیس بازیکنان دو میلیون تومان به همراه دو حلقه لاستیک دنا پاداش می گیرد.