اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ محسن جعفرزاده  در ششمین روز از نوروز ۹۷ در گفتگو با خبرنگار صفیر گیلان ضمن تبریک سال نو و نوروز باستانی حفظ امنیت و آرامش خانواده‌ها و مهمانان نوروزی را اولویت کاری درنیروی انتظامی شهرستان فومن خواند. وی گفت: طرح نوروزی نیروی انتظامی از ۲۵ اسفند ماه سال جاری شروع و تا ۱۵ […]

 

اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ محسن جعفرزاده  در ششمین روز از نوروز ۹۷ در گفتگو با خبرنگار صفیر گیلان ضمن تبریک سال نو و نوروز باستانی حفظ امنیت و آرامش خانواده‌ها و مهمانان نوروزی را اولویت کاری درنیروی انتظامی شهرستان فومن خواند.

وی گفت: طرح نوروزی نیروی انتظامی از ۲۵ اسفند ماه سال جاری شروع و تا ۱۵ فروردین ماه با هدف پیشگیری از وقوع جرم، تسهیل در رفت و آمد و روان سازی ترافیک، کاهش سوانح رانندگی و تلفات جانی آن و برقراری نظم و امنیت در پهنه جغرافیایی ماموریت ها اجرا می شود.

جعفرزاده  با اشاره به اینکه  ماموران نیروی انتظامی با هرگونه جرایم و ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در اماکن، صنوف و بازار برابر با قانون برخورد  می کنند گفت: در شهرستان فومن سه ایستگاه پلیس شبانه روزی آماده ارائه خدمات است.

ایشان از حضور ۲۴ ساعت پرسنل نیروی پلیس راهور در سطح شهرستان خبر داد و اظهار کرد؛ماموران نیروی انتظامی دو سوم کار و یک سوم  استراحت دارند و این در حالی است که  پلیس راهور ما در شهرستان همه کار هستند .

 فرمانده انتظامی شهرستان فومن از تزریق نیروهای کمکی انتظامی از استان به شهرستان فومن خبر داد و گفت:ما برای حفظ امنیت علاوه بر گشت موتوری و ایستگاها از ظرفیت بسیج تحت عنوان گشت محله محور نیز استفاده می کنیم.

ایشان همچنین از حضو ر شرکت خدماتی ،حفاظتی و مراقبتی تحت پوشش ناجا در منطقه خبر داد و افزود: تامین امنیت در بازار سطح شهر و بازار قلعه رودخان و ماسوله با حضور نیروی یگان امدادی و آموزش دیده و ورزیده اجرایی می شود.

وی با اشاره به ورود چند برابر ظرفیت مسافران نوروزی در شهرستان فومن گفت:میانگین ورودی مسافر به این شهرستان گردشگری روزانه ۵ الی ۶ هزار می باشد.

سرهنگ جعفرزاده  از جلسه با صنوف  جهت پیشگیری از سرقت و جلساتی با جایگاهای سوخت و بانک هاخبر داد و گفت: ما از اصناف انتظار همکاری بیشتر را داریم تا پیاده رو ها را اشغال نکنند .

ایشان از باز بودن معابر و خیابانها در تمام طول روز ها در ایام نوروز خبر داد و گفت: در مواقع اضطراری برای روان سازی ترافیک ما  شاید کمتر از یک ساعت مسیر اصلی ورودذی داخل شهر را ببندیم .

وی از کاهش سرقت دراین روزهای آغازین  سال ۹۷ خبر داد و گفت: ما سرقت جزئی داشتیم و تا امروز فوتی هم بر اثر تصادف نداشتیم و هیچ وقایع تلخی نداشتیم.

این مقام انتظامی شهرستان  با اشاره به اینکه حضور نیروی انتظامی در شهرستان باعث شده تا امروز ما مشکل خاصی نداشته باشیم گفت: از مسافران و شهروندان تقاضا داریم که ماشینها و اسکان خود را  از دید ماموران انتظامی دور نکنند و در جاهایی که در دید است اسکانو همچنین علاوه بر هتل ها از مسافر خانه هایی که مجوز رسمی دارند استفاده کنند.

فرمانده انتظامی فومن از شهروندان این شهر و مسافران نوروزی خواست تا ضمن مراقبت و مواظبت از اسباب و لوازم خود، پلیس را در جریان حوادث احتمالی قرار دهند و با پلیس همکاری داشته باشند..

تنظیم خبر؛زلیخا صفری

photo_2018-03-26_08-46-15 photo_2018-03-26_08-46-05 photo_2018-03-26_08-46-09 photo_2018-03-26_08-45-59