به گزارش صفیر گیلان؛ ، محمدرضا محسنی فرماندار شفت  ضمن تبریک نوروز به مردم فهیم این شهرستان  افزود : امیدوارم با عزم جدی کارگزاران و همدلی و هم افزایی شهروندان ، سال ۱۳۹۷ سال قدم های بزرگ در مسیر توسعه پایدار شفت باشد. متن کامل پیام نوروزی فرماندار شفت به شرح زیر است : بسم الله الرحمن […]

به گزارش صفیر گیلان؛ ، محمدرضا محسنی فرماندار شفت  ضمن تبریک نوروز به مردم فهیم این شهرستان  افزود : امیدوارم با عزم جدی کارگزاران و همدلی و هم افزایی شهروندان ، سال ۱۳۹۷ سال قدم های بزرگ در مسیر توسعه پایدار شفت باشد.

متن کامل پیام نوروزی فرماندار شفت به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

نوروز موسم تولد مجدد طبیعت و سرسبزی آیه های رحمت الهی و فرصتی است تا با تدبر و بازنگری و بازخوانی عملکردهای خویش درصدد رفع نواقص و بهبود و افزایش نقاط روشن و مثبت برآییم. فرصتی برای استعانت «احسن الحال» از ذات اقدس پروردگار.
سال ۱۳۹۶ با تمام خاطرات تلخ و شیرینش به خاطره ها پیوست و تقویم سال ۱۳۹۷ گشوده شده است و امید داریم در تمامی صفحاتش از سرافرازی و سربلندی ملت ایران در مسیر اهداف عالیه اش نوشته شود.
اینجانب ضمن تهنیت آغاز سال ۱۳۹۷ ، تقارن نوروز با حلول ماه پر خیر و برکت میلاد امیرالمومنین ؛ رجب المرجب را به فال نیک گرفته و از خداوند متعال مسئلت دارم به همه خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی توفیق عطا کند تا در سالی که توسط مقام معظم رهبری با عنوان «سال حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است ، در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی ، گامهایی موثری در خدمت رسانی به مردم این ولی نعمتان انقلاب اسلامی بردارند . همچنین ضمن تبریک نوروز به مردم فهیم شهرستان شفت ، امیدوارم با عزم جدی کارگزاران و همدلی و هم افزایی شهروندان ، سال ۱۳۹۷ سال قدم های بزرگ در مسیر توسعه پایدار شفت باشد.

محمد رضا محسنی
فرماندار شهرستان شفت