صفیر گیلان؛جلسه بررسی وضعیت گازرسانی به شهرستان لنگرود با حضور مهندس اکبر مدیرعامل گاز گیلان، مهندس لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و مسئولین این شهرستان برگزار شد. به گزارش صفیر گیلان به نقل از  روابط عمومی در این نشست همچنین مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان خدمت رسانی به مردم را وظیفه همه مسئولین […]

 

 صفیر گیلان؛جلسه بررسی وضعیت گازرسانی به شهرستان لنگرود با حضور مهندس اکبر مدیرعامل گاز گیلان، مهندس لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و مسئولین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از  روابط عمومی در این نشست همچنین مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان خدمت رسانی به مردم را وظیفه همه مسئولین عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود تا با اجرای فاز دوم پروژه های بند «ق» همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز بهره مند شوند.

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از افتتاح طرح گازرسانی به ۱۲ روستای لنگرود در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: برای گازرسانی به ۱۲روستای آتش سرا، کته خوربین، سنگتاش، لیاشور سرای استادولی، آغوزچال، حسین آباد، سرلیل، بلوردکان، کل چال، گاوکلی، اترود و مادیان گوابر در دهه فجر امسال بیش از  ۱.۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

مهندس اکبر اعلام داشت: بر طبق تعاریف وزارت نفت اگر بیش از ۹۵ درصد سوخت شهرستانی از طریق گاز طبیعی تامین گردد آن شهرستان بعنوان شهرستان سبز بلحاظ گازرسانی معرفی می گردد و با گازرسانی به ۱۲ روستای لنگرود در دهه مبارک فجر، این شهرستان با پوشش صد درصدی خانوارهای شهری و ۹۶ درصدی خانوارهای روستایی از نعمت گاز، بعنوان هشتمین شهرستان سبز در گیلان معرفی خواهد شد.

مدیرعامل گاز گیلان ادامه داد: برای تحقق این مهم در دهه فجر امسال بالغ بر ۳۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری و بیش از ۳۰۰ انشعاب گاز در این روستاها نصب شده است.

مهندس اکبر در خاتمه گفت: این پایان کار نیست و  عملیات گازرسانی به ۱۲ روستای دیگر این شهرستان با بودجه ای بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان در حال اجرا می باشد.