به گزارش صفیر گیلان؛جلسه شورای اداری شهرستان فومن در حالی برگزار شد که در آن آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری فومن و بخشدار سردار جنگل شهرستان فومن با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان برگزار شد. در این مراسم یوسف منتظری به عنوان بخشدار سردار جنگل به جای عمار زیرک معرفی […]

به گزارش صفیر گیلان؛جلسه شورای اداری شهرستان فومن در حالی برگزار شد که در آن آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری فومن و بخشدار سردار جنگل شهرستان فومن با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان برگزار شد.

در این مراسم یوسف منتظری به عنوان بخشدار سردار جنگل به جای عمار زیرک معرفی شد.

عمار زیرک در جلسه تودیع خود گفت هر آمدنی را رفتنی است و از این گلایه ندارم اما هر چه بگویم زیره به کرمان بردن است.

وی با اشاره به اینکه در ایام ۴ سال خدمت خود سعی کردم که دلی را نرنجانم گفت: اگر چه در طول این چند روز بحران سیل را پشت سر گذاشتم اما با یک تصمیم دو ساعته سیل سیاسی بنده را گرفت و من را از گردونه خدمت به مردم خارج کرد.

وی ازتعامل و همکاری فرماندار و نماینده سابق تقدیر کرد و گفت: اگر همکاران و مسئولان از بنده به دلایلی رنجیده خاطر شدند منو ببخشند.

یوسف منتظری نیز با قدردانی از اعتماد حوزه سیاسی و فرماندار شهرستان فومن گفت: امیدوارم به روزی برسیم که در خصوص کمبود اعتبارات محرومیت زدایی بخش سردار جنگل صحبتی نشود و این بخش از لحاظ توسعه به جایگاه مورد نظر خود دست یابد.

بخشدار جدید سردار جنگل در پایان اظهار کرد: با تلاش حداکثری در جهت محرومیت زدایی این بخش حرکت خواهیم کرد.