معاون مسافری راه آهن افزود: دقایقی پیش لوکوموتیو قطار مسافری با واگن متوقف در ایستگاه کوهین در مسیر راه آهن تاکستان به سمت رشت، برخورد کرد که خوشبختانه در این حادثه هیچ مسافری مصدوم نشده است و تکنسین‌های اورژانس نیز به محل حادثه اعزام شده‌اند.

به گزارش صفیر گیلان؛ میر حسن موسوی معاون مسافری راه آهن افزود: دقایقی پیش لوکوموتیو قطار مسافری با واگن متوقف در ایستگاه کوهین در مسیر راه آهن تاکستان به سمت رشت، برخورد کرد که خوشبختانه در این حادثه هیچ مسافری مصدوم نشده است و تکنسین‌های اورژانس نیز به محل حادثه اعزام شده‌اند.

موسوی ادامه داد: قطار مسافری رشت- مشهد در ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه با سازمانی که ۲ عدد دیزل به شماره‌های ۱۵۰۷ و ۱۶۲۰ در ایستگاه راه آهن کوهین وارد خط مسافری شده و با واگنی که در آنجا متوقف بوده برخورد می‌کند.

معاون مسافری راه آهن خاطر نشان کرد: خوشبختانه به هیچ کدام از مسافران آسیبی وارد نشده و تا چند دقیقه دیگر دیزلی که برای امداد ارسال شده بود جایگزین شده و قطار مسافری به سیر خود ادامه خواهد داد.

موسوی، واژگونی ۲ واگن قطار به صورت کامل را تکذیب کرد و اعلام کرد که در این حادثه هیچ مشکلی برای مسافران و یا واگن‌ها رخ نداده است.