به گزارش صفیر گیلان؛ در این جلسه که با حضور نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان برگزار شد، آخرین وضعیت آبرسانی به روستاهای شهرستان لنگرود به ویژه روستاهای دارای تنش آبی مورد بررسی قرار گرفت. محب علی رنج ور مدیرعامل شرکت آبفار گیلان در خصوص […]

به گزارش صفیر گیلان؛ در این جلسه که با حضور نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان برگزار شد، آخرین وضعیت آبرسانی به روستاهای شهرستان لنگرود به ویژه روستاهای دارای تنش آبی مورد بررسی قرار گرفت.

محب علی رنج ور مدیرعامل شرکت آبفار گیلان در خصوص این جلسه گفت: به منظور افزایش ضریب تاب آوری و کاهش تنش های ناشی از افزایش مصارف آب شرب در شبکه مجتمع آبرسانی شهید خوش سیرت که وظیفه تامین، ذخیره، انتقال و توزیع آب ۲۰۰ روستای شهرستان های آستانه اشرفیه، لاهیجان و لنگرود را بر عهده دارد ، جلسه ای با حضور دو تن از معاونین شرکت مهندسی آبفای کشور در شهرستان لنگرود برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه راهکارهای لازم جهت افزایش ظرفیت تولید و انتقال آب مجتمع شهید خوش سیرت مورد بحث و گفتگو قرار گرفته، افزود: این مجتمع بعنوان بزرگترین مجتمع آبرسانی روستایی گیلان، در قالب طرح جامع آبرسانی به هزار روستای استان احداث شده است.
رنج ور با بیان اینکه از سال ۹۴ به دلیل بهره مندی از اعتبارات متمرکز ملی و صندوق توسعه ملی جهت تکمیل اجرای طرح جامع آبرسانی به هزار روستای گیلان شاهد جهش قابل ملاحظه ای در پیشرفت فیزیکی این طرح بوده ایم، گفت: در صورت تکمیل و بهره برداری کامل از این طرح ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت ساکن در شهرستان های آستانه اشرفیه، لاهیجان و لنگرود از آن بهره مند می شوند.

image_2019_8_13-3_46_33_517_ad0 image_2019_8_13-3_46_34_31_fkK image_2019_8_13-3_46_32_727_L8S