به گزارش صفیر گیلان، «مهدی پارسا» صبح امروز (سه‌شنبه،  ۱۵مرداد) در نخستین کارگاه آموزشی خبرنگاری حرفه‌ای که در کانون شهید حق‌شناس خمام برگزار شد، اظهار کرد: دنیای امروزدنیای رسانه است و قدرت همه جوامع بشری در این است که بتوانند یک حامل و پیام‌رسان قوی در کنار خود داشته باشند. مسئول بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه این […]

 به گزارش صفیر گیلان، «مهدی پارسا» صبح امروز (سه‌شنبه،  ۱۵مرداد) در نخستین کارگاه آموزشی خبرنگاری حرفه‌ای که در کانون شهید حق‌شناس خمام برگزار شد، اظهار کرد: دنیای امروزدنیای رسانه است و قدرت همه جوامع بشری در این است که بتوانند یک حامل و پیام‌رسان قوی در کنار خود داشته باشند.

مسئول بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه این دوره به صورت دو روزه است، افزود: این دوره ۲۰ ساعته با حضور اساتید خوب و مجرب برگزار شد.
پارسا با بیان اینکه بعد از پایان دوره ۲ آزمون تئوری و عملی از شرکت‌کنندگان گرفته می‌شود، تصریح کرد: دو نشست خبری برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان آن را پوشش داده و مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرند.
مسئول بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه جشنواره یادداشت مدافعان حرم در این دوره برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: افراد برتر از بین شرکت‌کنندگان انتخاب می‌شود.

وی اظهار کرد: حضور منظم شرکت کنندگان حائز اهمیت است زیرا قرار است این شرکت کنندگان به عنوان خبرنگاران حرفه‌ای به جامعه معرفی شوند.