صفیرگیلان /مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی گیلان با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد در ایام دهه مبارک فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد. مریم بخشی، در خصوص افتتاح پروژه های ورزشی گیلان در ایام دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ۱۰ پروژه ورزشی گیلان با اعتباری بالغ بر ۲۵ […]

صفیرگیلان /مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی گیلان با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد در ایام دهه مبارک فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

مریم بخشی، در خصوص افتتاح پروژه های ورزشی گیلان در ایام دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ۱۰ پروژه ورزشی گیلان با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در ایام دهه مبارک فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه مساحت این پروژه ها ۲۷ هزار و ۲۷۵ متر است، افزود: اعتبارات مصرفی این پروژه ها از محل نفت، بنیاد مستضعفان، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و اعتبارات ملی و استانی می باشد.

وی با بیان اینکه تعدادی از این پروژه ها بعد از ۱۲ سال به افتتاح می رسند، گفت: این پروژه ها شامل پنج زمین ورزشی در شهرهای رشت، آستانه و آستارا و یک سالن ورزشی در فلکده رشت، سالن تیر و کمان رشت، زمین والیبال صومعه سرا، سالن تختی لاهیجان و استخر رودبار می باشد.

بخشی همچنین با اشاره به میزبانی گیلان از دو رویداد بین المللی در بهمن ماه جاری، تصریح کرد: مسابقات وزنه برداری جام جهان پهلوان نامجو انتخابی المپیک با حضور ورزشکاران ۱۶ کشور دنیا از ۱۲ لغایت ۱۶ بهمن ماه در سالن ۶۰۰۰ نفره رشت برگزار می شود. دومین رویداد بین المللی نیز مسابقات شطرنج کاسپین کاپ است که بعد از مسابقات انتخابی المپیک وزنه برداری برگزار می شود.