فرمانده سپاه شفت گفت؛در ارتباط با شعار چهل و یکمین هفته دفاع مقدس عنوان کرد: به دلیل آن‌که ‌شرایط امسال به دلیل کرونا شرایط خاصی است، نمی‌توانیم برنامه‌های جمعی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار کنیم که در این موضوع سعی شده از ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان و ظرفیت فضای مجازی استفاده شود. 

اختصاصی/صفیر گیلان؛ فرمانده سپاه شفت ویژه برنامه هفته دفاع مقدس را در شهرستان بیش از ۱۵۰ برنامه خواند و گفت:

سرهنگ پاسدار احمدنقدپور فرمانده سپاه شفت با اشاره به اینکه امروز جوانان با بصیرت و الگوی پذیری از دفاع مقدس جانانه در عرصه های جهادی فعالیت دارند گفت: دشمن خارجی نتوانسته در جنگد علیه کشور عزیزمان ایران بر جوانان غلبه کند و ما همه ی موقیت ها را مدیون  نسل جوان هستیم که با  روحیه جهاد ایفای نقش کرده و انشالله این نقش استمرارداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در طول ۴۱ سال از شروع جنگ تحمیلی اقتدار و انتقال صحیح فرهنگ اسلام ناب محمدی و ارزشمند دفاع مقدس با نقش آفرینی جوانان در فرا مرز  کشیده شده گفت: چالش اقتصادی و معیشتی ، فساد اداری ، اختلاس و تخلفاتتوسط برخی مسئولان به این  دلیل اصلی  بود که افراد از فرهنگ دفاع مقدس فاصله گرفتن و اگر فرهنگ ایثار و شهادت حفظ می شد ما جنین مشکلاتی نداشتیم.

سرهنگ پاسدار نقدپور دولت جدید را دولت اسلامی با روحیه جهادی خواند و گفت: با مدیریت جهادی و طبق فرمایش رهبری” ما می توانیم “و استفاده از ظرفیت ما موفق هستیم  و این مقابله در برابر دشمن  نیازمند روحیه جهاد و بسیجی است.

فرمانده سپاه شفت شعار محوری «ما مقتدریم» را شعار هفته دفاع مقدس۱۴۰۰ خواند و گفت: اگر دوران دفاع مقدس را بیشتر مطالعه کنیم می ببینیم در مباحث مختلف با استفاده از توان جوانان ما موفق شودیم  و بسیاری از زیر ساختهای شکل گرفته حاصل تفکر نسل جوان چه در دوران دفاع مقدس و چه در حال و هوای امروزی کشور است.

وی در ارتباط با شعار چهل و یکمین هفته دفاع مقدس عنوان کرد: به دلیل آن‌که ‌شرایط امسال به دلیل کرونا شرایط خاصی است، نمی‌توانیم برنامه‌های جمعی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار کنیم که در این موضوع سعی شده از ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان و ظرفیت فضای مجازی استفاده شود.

سرهنگ نقد پور  در خصوص برنامه  های هفته دفاع مقدس  سال ۱۴۰۰،بیش از  ۱۵۰ برنامه واند و گفت: امروز در استقبال از دفاع مقدس در شهرستان تجلیل از رزمندگان و ایثارگران  را داشتیم و برنامه ما از فردا با رژه خودرویی،یادواره شهدای سلامت،افتتاح ۱۴ واحد مسکن محرومان،با هزینه ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ،که از محل  خیران ،سپاه و نهاد کمیته امداد است.

وی نشست روشنگری،سرکشی خانواده شهدا ،تجلیل رزمندگان،برنامه ویزیت رایگان،مشاور حقوقی رایگان،توزیع بسته معیشتی،برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، نمایشگاه دفاع مقدس،زنگ ایثار و دفاع مقدس،خاطره گویی و روایت گری در فضای مجازی،نمایش خیابانی دفاع مقدس،محفل شعر و خاطره دفاع مقدس را از  دیگر برنامه ها خواند.

 

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری