به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛بزرگترین دستاورد دولت ایجاد امنیت پایدار در کشوربود/پرداختن به حاشیه ها باعث عقب ماندگی شهرستان از غافله عمرانی است/برای اولین بار آمبولانس صفربرای شهرستان با مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان خریداری شد/مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات برنده انتخابات هستند .   به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ فرماندار شهرستان شفت در […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛بزرگترین دستاورد دولت ایجاد امنیت پایدار در کشوربود/پرداختن به حاشیه ها باعث عقب ماندگی شهرستان از غافله عمرانی است/برای اولین بار آمبولانس صفربرای شهرستان با مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان خریداری شد/مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات برنده انتخابات هستند .

 

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ فرماندار شهرستان شفت در مراسم تجلیل از خبرنگاران که ظهر امروز در سالن فرمانداری شهرستان شفت برگزار شد ضمن تبریک ایام فرخنده و باسعادت میلاد فاطمه زهرا(س) گفت:من از اصحاب قلم و رسانه که با ما  تعامل نزدیک داشتند و درواقع از خانواده فرمانداری هستنددر  ارائه برنامه ها و گزارش عملکردها در  شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.

محسنی با اشاره به اینکه سال ۹۵ اگر جه با فراز و فرودها همراه بود ولی در کنار همه خدمات نظام و دولت بزرگترین دستاورد ایجاد امنیت پایدار در کشور بوده است گفت:دولت  توانست از پس مشکلات برامده و موفقیتهایی حاصل شد.

فرماندار شهرستان شفت  به اتفاقات منطقه  و کشورهای همسایه که شبیه جنگ جهانی سوم است، امنیت پایدار با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و تلاش های ریاست جمهوری و نیروهای امنیتی حاصل شده است که سبب توسعه کشور می شود.

محمدرضا محسنی اظهار کرد: در سال ٩۵ با تدابیر بسیار خوبی دولت برجام در راستای فرموده های رهبر انقلاب و نرمش قهرمانانه اجرایی و سبب شد که دنیا بفهمد آمریکا بدعهد است.

ایشان خواستار شد تا نقد در جای خود باشد ولی انصاف هم همراهش زیرا امروز با تدابیر دولت ما در بحث تحریم توانستیم مقاومت و به خودکفایی برسیم که این حاصل برجام است.

فرماندار شفت با بیان اینکه دولتپیشانینظام است ، گفت: بزرگترین عملکرد دولت در یک کلام ثبات اقتصادی و ایجاد امنیت پایدار بوده است  و این چیزی است که مردم به خوبی لمس می کنند.

محسنی با اشاره به حضور ۷ ماهه خود در شفت گفت: اگر قرار باشد توسعه ای حاصل شود باید کار کرد و از حاشیه ها نیز بدور باشیم زیرا پرداختن به حواشی مسیر توسعه را متوقف می کند و یکی از عواملی که شهرستان شفت را از غافله عمرانی عقب انداخت حاشیه ها بودهاست.

وی با تاکید بر اینکه توسعه شهرستان در همدلی و همکاری ها ست گفت: شهرستان شفت با انباشتگی مشکلات روبرو است و موضوع زیرساختی به مرور زمان برطرف می شود و شرط برطرف شدن هم همدلی و همراهی گروههای سیاسی در کنار هم است و این مشکلات انباشته شده از گذشته به مرور برداشته  خواهد شد و نیاز به اهتمام مسئولان و مردم دارد.

محسنی با اشاره به اینکه ۱۵ شهرستان از ۱۶ شهرستان استان گیلان طرح مطالعاتی فاضلاب دارند گفت: شهرستان شفت تنها شهرستان فاقد طرح مطالعات فاضلاب روستایی بود که این طرح مطالعات فاضلاب با پیگیری‌های بنده و نماینده محترم به سرانجام رسید.

وی به شبکه فاضلاب شهری شهرستان که تنها ۹ کیلومتربوده و  آن هم به شکل سنتی است اشاره  و افزود: با این طرح ۷۷ کیلومتر شبکه فاضلاب شهری به سیستم فاضلاب اضافه خواهد شد که بنده در سال آینده بیشترین اعتبارات را برای این طرح در نظر خواهم گرفت.

فرماندار شفت از تقویت برق شهری شفت و احمد سرگوراب و آسفالت کوچه ها و خیابانهای  و گاز رسانی که با انقلابی همراه بود در شهرستان  خبرداد و گفت: در آینده نزدیک مشکلات راهها به طور کامل برطرف خواهد شد.

محسنی افزود: برخی اقدامات که از وظایف شورای شهر و شهرداری است بنده ورود کرده ام و این اقدامات در حال انجام دادیم.

خرید آمبولانس صفر  برای اولین بار  در این شهرستان

فرماندار شهرستان شفت  با بیان اینکه شهرستان شفت هیچگاه آمبولانس صفر نداشت و بازمانده شهرستان های دیگر وارد شفت میشد، اظهار کرد: مدرنترین آمبولانس با ارزش ٣٠٠ میلیون تومان را خریداری کردیم و ٢٠٠ میلیون تومان اعتبار با پیگیری های نماینده محترم برای تجهیز بیمارستان امام رضا شهرستان شفت دریافت کردیم.

ایشان شهرستان شفت را با دو مدخل ورودی خواند و گفت: هیچ کدام از این ورودیها نشانه ای از ورودی و میدان ندارند  و ما با پیگیریها توانستیم هم تقاطع غیر همسطح و هم میدان اصلی ورودی را در طرح عمرانی شهرستان بیاوریم که به زودی اجرایی می شود.

وی از وجود  بزرگترین بانک ژنتیکی نوغان در راسته کنار که کامل ترین پیله ابریشم ایران در آنجاست، اشاره کرد و گفت: این شهرستان با ظرفیت تولید ۷۵ تن پیله دومین شهرستان در تولید پیله بریشم است.

وی از درختکاری نهال توت در بیش از ۱۰۰ هکتار از ۵۵۰ هکتار حاشیه آب بندانها شهرستان خبر داد و اظهار کرد:ما امیدواریم شهرستان شفت را از خام فروشی پیله ابریشم بیرون اورده و با ایجاد کارخانه های ابریشم کشی برای صنایع دستی تولید نخ داشته باشیم.

فرماندار شفت از نصب بیش از ۴۰ بنر در نقاط مختلف شهرستان خبرداد و گفت:این بنرها برای نشان دادن ظرفیتهای گردشگری و گونه های زیستی از جمله گوزن مارال  و قرقاول  و …. می باشد

 مردم با حضور حداکثری خود برنده انتخابات هستند

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: در انتخابات نگاه ما باید ملی باشد زیرا یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری مردم است.

وی با بیان اینکه هرچقدر انتخابات با شکوه تر انجام شود امنیت کشور نیز افزایش پیدا می کند، افزود: نگاه ما به انتخابات نباید یک نگاه سلیقه‌ای و جناحی باشد. باید منافع ملی را در نظر بگیریم اگر نگاه ما جناحى باشد خیانت به ملت است.

محسنی بر لزوم اطلاع رسانی دقیق از نتایج انتخابات شورا تاکید کرد وگفت: در انتخابات شورا و ریاست جمهوری رسانه های محلی نباید نتایج را قبل از اعلام رسمی فرمانداری منتشر کنندو این جرم است.

وی انتخابات را با یک برنده معرفی کرد و گفت ملت ایران برنده انتخابات است و آن حضور حداکثری در انتخابات می باشد.

فرماندار شفت بر لزوم فعالیت همراهی اصحاب رسانه برای مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و افزود: در فضای مجازی نیز نباید سبب تشویش اذهان عمومی فراهم شود و باید اخلاق رسانه ای حفظ و مطالب بدون غرض ورزی درج و رسانه ها در توسعه شهرستان نقش ایفا کنند./زلیخا صفری