به گزارش صفیر گیلان؛بهروزی فر ضمن استقبال از دریافت مسائل و مشکلات مرتبط با ماموریت های انتظامی، اعلام کرد: مجلس آماده مصوب کردن طرح هایی است که متضمن منافع و بهبود وضعیت معیشت کارکنان نیروی انتظامی کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس، و نیز نزدیک بودن هفته نیروی انتظامی فرماندار شهرستان فومن با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان، با فرماندهان و پرسنل انتظامی فومن ملاقات کرد.
در این مراسم که با حضور خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی همراه بود، محسنی با تبریک و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و با تجلیل از مقام شامخ شهدا، جانبازان، آزادگان یرافراز و ارج نهادن ایثار و ازخودگذشتگی ایثارگران دفاع مقدس، افزود: در هفته دفاع مقدس به طور ویژه از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی قدردانی خواهد شد.
بهروزی فر نماینده شهرستان در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب اسلامی و رشادت ها و ایثار رزمندگان جان بر کف دفاع مقدس در برابر دشمن تا دندان مسلح، باور قلبی به شعار پیروزی خون بر شمشیر را زمینه ساز پیروزی در جنگ هشت ساله با عراق عنوان کرد.
وی با اشاره به نزدیک بودن هفته نیروی انتظامی و قدردانی از وظیفه شناسی و مسئولیت های سنگین شبانه روزی پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی، امنیت موجود در میهن اسلامی را حاصل زحمات و خدمات تمام نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی عنوان کرد و افزود: به منظور رسیدگی به مسائل و امور مربوط به وضعیت کاری پرسنل انتظامی شهرستان، پیگیر خواهم بود.
بهروزی فر ضمن استقبال از دریافت مسائل و مشکلات مرتبط با ماموریت های انتظامی، اعلام کرد: مجلس آماده مصوب کردن طرح هایی است که متضمن منافع و بهبود وضعیت معیشت کارکنان نیروی انتظامی کشور باشد.
سرهنگ فیضی فرمانده انتظامی شهرستان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به ماموریت ها و حجم بالای کار پرسنل زحمتکش انتظامی شهرستان، خواستار توجه ویژه نماینده شهرستان فومن به مسائل و امور مرتبط با اشتغال کارکنان انتظامی شد.