شرکت گاز استان گیلان با اجرای گسترده طرح های گازرسانی، در پاییز امسال  بیش از ۱۱ هزار متقاضی را بهره مند از گاز طبیعی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به جذب بیش از یازده هزار مشترک جدید در پاییز امسال گفت: با تحقق این مهم، مجموع مشترکین گاز طبیعی در گیلان به بیش از یک میلیون و ۱۲۷ هزار مشترک افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: با اجرای گسترده برنامه های گازرسانی به روستاها و حفرات خالی شهرها، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۲ هزار متقاضی، برخوردار گاز شده اند.

حسین اکبر بیان کرد: هم اکنون همه شهرها و دو هزار و ۵۷ روستای گیلان بهره مند از گاز طبیعی هستند و متوسط بهره مندی خانوارهای گیلانی از نعمت گاز به بالای ۹۸ درصد رسیده است.

وی با اشاره به برودت هوا و افزایش شدید مصرف گاز در روزهای گذشته اظهار داشت: شرکت گاز، سوخت بسیاری از نیروگاه های تولید برق را تامین می نماید فلذا در صورت عدم صرفه جویی در مصرف گاز توسط مشترکین خانگی و تجاری، گاز تحویلی به نیروگاه های تولید برق کاهش یافته و در ادامه شاهد قطع برق در سطح شهرها و روستاها خواهیم بود.

حسین اکبر در پایان از همه مشترکین درخواست کرد تا با رعایت دمای آسایش (۱۸ الی ۲۱ درجه) و استفاده از البسه گرم و زمستانی در منازل، شرکت گاز را در ارائه خدمات هرچه بهتر یاری رسانند.