به گزارش صفیر گیلان،«عظیم بلبل آبادی» در این خصوص گفت: شرکت برق منطقه ای گیلان با برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه رشت تمام سعی خود را خواهد کرد تا از نزدیک با مسائل و مشکلات برقی مردم آشنا شود و تمام توان خود را برای حل این مشکلات بکار گیرد. وی با بیان […]

به گزارش صفیر گیلان،«عظیم بلبل آبادی» در این خصوص گفت: شرکت برق منطقه ای گیلان با برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه رشت تمام سعی خود را خواهد کرد تا از نزدیک با مسائل و مشکلات برقی مردم آشنا شود و تمام توان خود را برای حل این مشکلات بکار گیرد.

وی با بیان اینکه رکن اصلی نظام اسلامی مردم است و هیچ کاری مهمتر از رسیدگی به مردم و مشکلاتشان وجود ندارد، افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ، نزدیکی مردم و مسئولان به یکدیگر بود و مسئولان تحت هیچ شرایطی نباید از مردم غافل شوند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه گفت: اجرای چنین برنامه هایی موجب می شود تا مسئولین با مردم دیدارهای چهره به چهره و مستقیم داشته باشند و باعث می شود تا مردم، مسئولین را از خود بدانند و حضور و مشارکت حداکثری در برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و … داشته باشند.