به گزارش صفیرگیلان،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر انجام بیش از ۱۰۰ هزار خدمت در این شرکت اظهار داشت: درجهت اجرای مناسب میز خدمت در شرکت گاز، جلسات توجیهی بصورت منظم برای روسای ادارات گاز شهرستان ها و همچنین رابطین میز خدمت برگزار می شود. مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان […]

به گزارش صفیرگیلان،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر انجام بیش از ۱۰۰ هزار خدمت در این شرکت اظهار داشت: درجهت اجرای مناسب میز خدمت در شرکت گاز، جلسات توجیهی بصورت منظم برای روسای ادارات گاز شهرستان ها و همچنین رابطین میز خدمت برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان نمود: به جهت اهمیت ویژه موضوع خدمت رسانی به مردم، گزارش خدمات ارائه شده به مشترکین در سه بخش حضوری، الکترونیکی و دفاتر پیشخوان بصورت ماهیانه دریافت و مورد تحلیل و پایش قرار می گیرد.

مهندس اکبر افزود: بیشترین خدمات انجام شده تا پایان آبان ماه امسال متعلق به دفاتر پیشخوان با انجام حدود ۸۰ هزار خدمت می باشد و پس از آن بخش حضوری با ۱۵ هزار ۶۰۰ خدمت و بخش الکترونیک با انجام ۹ هزار خدمت در رده های بعدی قرار دارند.

وی همچنین از اجرای دوره های آموزشی مختلف برای مدیران و کارکنان شرکت بویژه نیروهایی که ارتباط مستقیم با مردم دارند، در خصوص نحوه تعامل و رفتار مناسب با مشترکین خبر داد و برگزاری مستمر این آموزش ها را در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین عزیز ضروری برشمرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این شرکت در جهت افزایش کیفیت پاسخگویی به مردم، راه های جدیدی از جمله نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز را راه اندازی نموده است که در سال جاری نزدیک به یک هزار مشترک از خدمات آن استفاده نموده اند.

مهندس اکبر در پایان با اشاره به اجرای پروژه حذف صورتحساب کاغذی گاز  از ابتدای آذرماه امسال در سراسر کشور از کلیه مشترکینی که تاکنون اطلاعات خود را به شرکت گاز ارائه نکرده اند درخواست نمود تا در اسرع وقت از طریق سایت شرکت گاز و یا ارسال شماره اشتراک گاز به همراه ستاره و شماره یک (۱*شماره اشتراک) به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۹۴ یا سامانه پیامکی ۲۰۰۰۶۱۹۴، نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه شرکت گاز اقدام نمایند.