به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان دکتر محمدعلی نجفی در نشست با سرمایه گذاران حوزه فرش دستبافت با اشاره به ظرفیت‌های گیلان در بخش های مختلف و از جمله صنعت فرش حمایت از سرمایه‌گذاران را از جمله اولویت‌های مهم استان برشمرد و افزود : تلاش می کنیم  تولیدات استان با تفکر صادراتی شکل […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان دکتر محمدعلی نجفی در نشست با سرمایه گذاران حوزه فرش دستبافت با اشاره به ظرفیت‌های گیلان در بخش های مختلف و از جمله صنعت فرش حمایت از سرمایه‌گذاران را از جمله اولویت‌های مهم استان برشمرد و افزود : تلاش می کنیم  تولیدات استان با تفکر صادراتی شکل گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه برند فرش ایران حرف بزرگی را در دنیا برای گفتن دارد اظهار داشت : باید از این فرصت در جهت رشد صنعت فرش گیلان بهره گیریم.

دکتر نجفی گفت : باتوجه به تلاش‌های خوب صورت گرفته در صنعت فرش دستبافت تولید آن از ۱۲ هزار مترمربع در ابتدای دولت یازدهم به ۵۵ هزار مترمربع افزایش یافت.

وی فرش بافان گیلانی را بسیار علاقمند به این بخش دانست و افزود : از سرمایه‌گذاری در این بخش حمایت می‌کنیم و امیدواریم گیلان به جایگاه واقعی در صنعت فرش که زیبنده آن است دست یابد.

استاندار گیلان از سرمایه گذار بخش خصوصی خواست در بخش برندسازی فرش گیلان تلاش کند و افزود :به رغم موفقیتهایی که در این بخش داشتیم اما باید تلاش شود تا فرش با کیفیت گیلان به نام استان در بازارهای کشور و منطقه فروخته شود .