به گزارش صفیر گیلان؛رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: بودجه ۹۷ شهرداری رشت باید به گونه ای تنظیم و ارائه شود که قابلیت تحقق داشته باشد. سید امیر حسین علوی در جمع خبرنگاران با تسلیت به مناسبت شهادت بابک نوری هریس و علیرضا نظری دو شهید مدافع حرم اظهار کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی […]

به گزارش صفیر گیلان؛رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: بودجه ۹۷ شهرداری رشت باید به گونه ای تنظیم و ارائه شود که قابلیت تحقق داشته باشد.
سید امیر حسین علوی در جمع خبرنگاران با تسلیت به مناسبت شهادت بابک نوری هریس و علیرضا نظری دو شهید مدافع حرم اظهار کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادتهای شهداست.
وی با اشاره به زمان ارائه بودجه شهرداری رشت به صحن شورا تصریح کرد: فرصت چندانی برای ارائه بودجه سال ۹۷ شهرداری رشت باقی نمانده و امیدوارم شهرداری با بررسی همه جوانب بودجه ای جامع و قابل تحقق ارائه کند.
علوی با اذعان به اینکه در بودجه ۹۷ باتکیه بر توان موجود جهت رفع نیازهای اصلی شهر دیده شود بیان کرد: متاسفانه در سالهای گذشته بودجه هایی مطرح شد که با حقیقت بسیار فاصله داشت ودر تحقق آن نیز قوی عمل نشد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر نوآوری در عرصه مدیریت شهری بیان کرد: یقینا نوآوری در عرصه مدیریت شهری موجب بهبود کمی و کیفی خدمات به شهروندان خواهد شد و شهرداری رشت در این برهه زمانی به این مبحث نیازمند است.
وی در خاتمه بیان کرد: از طرح و ایده های نخبگان و صاحب نظران در حوزه مدیریت شهری به منظور ارتقا و توسعه رشت استقبال خواهیم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت : جمع آوری سگ های ولگرد در رشت
عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: جمع آوری سگ های ولگرد در دستور کار سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت قرار گرفته است.
 اسماعیل حاجی پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمع آوری سگ های ولگرد از جمله وظایف شهرداری رشت می باشد.
وی با اشاره به اینکه با کشتن حیوانات و آزار و اذیت آنها مخالفم تصریح کرد: متاسفانه طی چند سال اخیر شاهد کشتن سگ های ولگرد به وسیله زهر و…به منظور کاهش تعداد آنان هستیم که این روش نامناسب و در دنیا منسوخ شده می باشد.
حاجی پور بیان کرد: شصت سال قبل شخصی به نام میرزا ولی خان رشتی با شهرداری مذاکره و با هزینه شخصی خودش اقدام به جمع آوری و نگهداری سگ های ولگرد به صورت اصولی نمود.
عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود: این اقدام بسیار قابل احترام است و سگ ها نیز از مخلوقات خداوند هستند و نباید مورد آزار قرار بگیرند.
وی بیان کرد: اخیرا در جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت موظف به ارائه طرحی در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد شده است .
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه جمع آوری سگ های ولگرد به صورت زنده باید مورد توجه باشد گفت: باید اعتبار مشخصی برای اینکار در نظر گرفته شود و ان شاا در آینده ای نزدیک شاهد جمع آوری سگهای ولگرد بصورت اصولی از خیابانها و معابر شهر باشیم.