به گزارش صفیر گیلان؛اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری شفت صبح امروز با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. محمدرضا محسنی فرماندار شفت در این دیدار با اشاره به اینکه عدم انسجام و وجود اختلافات به شهر و شهروندان آسیب می رساند افزود : ترکیب جوان شورای اسلامی شهر شفت که با اهتمام […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری شفت صبح امروز با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

محمدرضا محسنی فرماندار شفت در این دیدار با اشاره به اینکه عدم انسجام و وجود اختلافات به شهر و شهروندان آسیب می رساند افزود : ترکیب جوان شورای اسلامی شهر شفت که با اهتمام و شعارهای نو وارد میدان شدند ؛ مورد استقبال مردم قرارگرفت.

وی با بیان اینکه اختلاف سلایق اعضای شورا نباید به اختلافات اساسی تبدیل شود افزود : سیاسی کاری در شورای شهر مانع آبادانی و پیشرفت خواهد شد.

فرماندار شفت در ادامه با اشاره به اینکه انتخاب شهردار یکی از مهمترین وظایف شورای شهر است افزود : بومی بودن شهردار باید در کنار دیگر شاخص ها و توانمندی های مدیریتی مطرح گردد.

وی با بیان اینکه  وحدت ، انسجام ، همدلی و همراهی و تلاش مضاعف جهادی مهمترین عوامل آبادانی یک شهر است افزود : به عنوان فرماندار کما فی السابق برای توسعه و پیشرفت به شهرداری کمک خواهم کرد و لازمه این کار این است که اعضای شورای شهر یکدیگر را باور داشته باشند و به صورت ید واحدی به دور از هرگونه حاشیه همت و تلاش نمایند.

محسنی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر باید با هم هماهنگ باشند و در کارها با نخبگان شهر مشورت کنند افزود : تصمیمات عجولانه شورا و ورود به حوزه های سیاسی به شهروندان شفتی آسیب می رساند.

وی در ادامه سخنان خود  با بیان اینکه شورای شهر باید پیگیر امور عمرانی ، اجتماعی و بهداشتی و تقویت ظرفیت ها باشند تصریح کرد : ایجاد ارزش افزوده و درآمد پایدار تحت  یک برنامه می تواند به گسترش خدمات شهری کمک کند.