به گزارش صفیر گیلان؛عباس علیزاده شامگاه دوشنبه در گفتگو با شبکه باران با اشاره به واریز نوبت اول بسته حمایتی از سوی دولت به حساب سرپرستان خانوار، اظهار کرد: در استان گیلان دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر یارانه دریافت می کنند. وی با بیان اینکه این معادل ۸۷۰ هزار و ۳۷۳ خانوار گیلانی است، […]

به گزارش صفیر گیلان؛عباس علیزاده شامگاه دوشنبه در گفتگو با شبکه باران با اشاره به واریز نوبت اول بسته حمایتی از سوی دولت به حساب سرپرستان خانوار، اظهار کرد: در استان گیلان دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر یارانه دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه این معادل ۸۷۰ هزار و ۳۷۳ خانوار گیلانی است، افزود: از این تعداد تاکنون ۶۷۰ هزار و ۸۸۸ نفر معادل یک میلیون و ۸۴۹ هزار و ۱۲۹ نفر بسته حمایتی دولت را دریافت کرده‌اند.

علیزاده در ادامه با اشاره به ارسال کد ملی به کد دستوری #۶۳۶۹* از سوی افرادی که تاکنون بسته حمایتی برای آنها واریز نشده است، گفت: بعد از ارسال کد ملی، پیامک پیگیری از سوی وزارت تعاون بعد از ۲۴ ساعت به اقدام کننده ارسال می شود و وی ۴۸ ساعت فرصت دارد تا نسبت به تکمیل مراحل درخواست خود اقدام کند.

وی به مهلت ۲۰ روزه رسیدگی و اعلام نتیجه به درخواست اقدام کننده اشاره و تصریح کرد: از متقاضیان دریافت بسته حمایتی درخواست می شود تا از مراجعه به دستگاه‌های دولتی در این زمینه خودداری کنند.