رئیس و جمعی از مسئولین تامین اجتماعی رضوانشهر با امام جمعه جدید این شهر دیدار و در خصوص عملکرد و وظابف این مجموعه به گفتگو پرداختند .

به گزارش صفیر گیلان ، فرزین کلانتری سرپرست تامین اجتماعی شعبه رضوانشهر در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه جدید این شهر با تبیین جایگاه سازمان تامین اجتماعی در کشور و تاثیرگذاری آن بر عرصه های اجتماعی اقتصادی ، طی گزارشی آخرین وضعیت آماری و تعهدات ریالی به جامعه هدف را تشریح نمود .

کلانتری با اشاره به وجود بیش از ۶۵۰۰ بیمه شده اجباری مشمول قانون کار و حدود ۱۲۵۰ بیمه شده حرف و مشاغل آزاد و بیش از ۳۰۰ بیمه شده اختیاری ، از تحت پوشش بودن افزون بر ۳۸۰ بافنده و فعال در عرصه صنایع دستی شناسه دار ، بیش از ۹۰۰ راننده و تعداد ۱۶۴ مقرری بگیر بیمه بیکاری به اتفاق افراد تبعی خبر داده و اظهار داشت ۳۰۳۰ بازنشسته نیز به همراه حدود ۱۴۰۰ ازکارافتاده و بازمانده افراد مستمری بگیر تحت پوشش این شعبه را تشکیل میدهند .

سرپرست تامین اجتماعی شعبه رضوانشهر با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۸۶۰ کارگاه و واحد تولیدی ، صنعتی ، خدماتی و صنف در حوزه عملکرد این شعبه قرار دارند اذعان داشت : بیش از هزار کارگاه دارای بیمه شده فعال بوده و ماهانه لیست حق بیمه ارسال مینمایند .

وی در بخش دیگری از گزارش خود افزود : بیش از ۳۶۵۰۰ نفر از جمعیت شهرستان رضوانشهر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند .

فرزین کلانتری خاطر نشان ساخت تامین اجتماعی شهرستان بصورت ماهانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان مستمری در قالب تعهدات بلند مدت و افزون بر ۵۰۰ میلیون تومان نیز بابت مقرری بیمه بیکاری و انواع غرامت ها و کمک هزینه ها پرداخت مینماید .

وی همچنین با بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیکی در بستر اینترنت برای کاهش مراجعات حضوری از دیگر خط مشی های سازمان در سالهای اخیر است افزود : در دوماهه اخیر اجرای طرح ۳۰۷۰ برای غیرحضوری نمودن ۳۰ خدمت بمنزله گام بلندی بوده که تحولی شگرف در تسهیل خدمات به جامعه هدف را میسر مینماید .