به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛معاون عملیات ناجا با اشاره به اینکه رفاه و عدالت با امنیت محقق می شود، خاطرنشان کرد: تامین امنیت دیگر مانند ۵۰ سال گذشته ساده نبوده و به شکل یک معادله چند مجهولی درآمده است. به گزارش صفیر گیلان به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار “سید حسن بتولی” […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛معاون عملیات ناجا با اشاره به اینکه رفاه و عدالت با امنیت محقق می شود، خاطرنشان کرد: تامین امنیت دیگر مانند ۵۰ سال گذشته ساده نبوده و به شکل یک معادله چند مجهولی درآمده است.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار “سید حسن بتولی” در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه نیروی انتظامی پرکارترین دستگاه کشور است، گفت: مجموعه ناجا با روحیه انقلابی در همه صحنه ها حاضر است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه رفاه و عدالت با امنیت محقق می شود، خاطرنشان کرد: تامین امنیت دیگر مانند ۵۰ سال گذشته ساده نبوده و به شکل یک معادله چند مجهولی درآمده است.

معاون عملیات ناجا با تاکید بر برنامه ریزی دشمن برای از بین بردن بنیان خانواده ها با استفاده از تهاجم فرهنگی،خاطرنشان کرد: جنگ امروز بر سر زمین نیست بلکه جنگ تسخیر ارزش هاو باورها است.

سردار بتولی پلیس را دستگاهی تصمیم ساز در کشور دانست و افزود: ناجا با انجام ماموریت های کلان از مهم ترین تصمیم های کشور سهم دارد.

سردار “محمدرضا میرحیدری” نیز در ادامه این نشست با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت امنیت استان، گفت: پلیس به خدمت رسانی به شهروندان افتخار می کند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کاهش آمار سرقت،نزاع و جرایم مهم درسال گذشته،افزود: کاهش ۴ درصدی آمار سرقت ازشروع سال ۱۳۹۶نسبت به زمان مشابه در سال گذشته با برنامه ریزی و اهتمام جدی برای برخورد باسرقت به دست آمده است.

سردار میرحیدری با تاکید برآغاز طرح سالم سازی سواحل گیلان در شروع فصل تابستان،خاطرنشان کرد: پلیس با رویکرد فرهنگی به دنبال اصلاح ناهنجاری هاخواهد بود.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تصریح براینکه پلیس در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد،افزود: حفظ و توسعه نظم وامنیت،نیاز به فعالیت مستمر و تلاش دائمی دارد.