همزمان با دهه فجر؛

تجلیل از ایثارگران شرکت آبفای گیلان با حضور وزیر نیرو | فعالیت ۳۲۷ نفر از ایثارگران در آبفا

  پرینت
تجلیل از ایثارگران شرکت آبفای گیلان با حضور وزیر نیرو | فعالیت ۳۲۷ نفر از ایثارگران در آبفا
شناسه خبر : 42952 | تاریخ انتشار : 19 بهمن 1399 - 18:46 | 351 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

تجلیل از ایثارگران شرکت آبفای گیلان با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  صفیر گیلان؛ آئین تجلیل از خانواده‌های ایثارگر شاغل در شرکت آب و فاضلاب گیلان امروز به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر نیرو برگزار شد.

وزیر نیرو در سخنانی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و ایثارگران دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

رضا اردکانیان گفت: جایگاه شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به هیچ عنوان نباید نادیده گرفته شود و نقش این عزیزان در حفظ و پایداری اصول انقلاب بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی، ایثارگران را باغبانان انقلاب اسلامی دانست و افزود: نهال انقلاب با خون شهداء آبیاری و به درخت تنومندی تبدیل شده که همه ما زیر سایه آن در امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه شهداء و ایثارگران دو نوع حق بر گردن مسئولان دارند، گفت: حق اول این است که مدیران بی‌وقفه به مردم خدمت کنند و این همان توفیق خدمت به مردم است.

اردکانیان، تلاش شبانه روزی و خدمات‌رسانی وسیع، تسهیل در گردش امور و کوتاه کردن مسیر اجرایی پروژه‌ها و به ثمر رساندن آن‌ها را از جلوه‌های توفیق خدمت به مردم ذکر کرد.

وی حق دوم را مربوط به خانواده‌های ایثارگر دانست و گفت: تکریم و احترام به ایثارگران و خانواده‌هایشان و نشان دادن صبوری ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های آنان باید به طور مستمر انجام شود.

وی با تاکید بر ارزش‌گذاری به موضوع ایثارگری، احترام به ایثارگران را تضمین کننده فرهنگ ایثار در جامعه عنوان کرد.

اردکانیان، تکریم ایثارگران را وظیفه اجتماعی دانست و ابراز امیدواری کرد؛ ایثارگران شاغل در صنعت آب و برق کشور در بستری مناسب کارشان را ادامه دهند.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان نیز در این مراسم در ارتباط تصویری با وزیر نیرو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و مدافعان سلامت گفت: استان گیلان در طول هشت سال دفاع مقدس علی رغم بُعد مسافت با مناطق درگیر جنگ، جهت پاسداری از تمامیت ارضی کشور، ۸ هزار شهید گلگون کفن را تقدیم نظام اسلامی کرد که برگ زرینی در کارنامه پُر افتخار دلیر زنان و شیر مردان این استان است.

حسینی با اشاره به اینکه ۳۲۷ نفر ایثارگر در شرکت آب و فاضلاب گیلان مشغول به کار هستند، افزود: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیزمان، کتاب شهدای هشت سال دفاع مقدس شرکت آب و فاضلاب استان در دست تهیه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در گیلان و رشادت‌های کادر درمان استان جهت مقابله با این بیماری گفت: ۳۰ نفر از کادر درمان استان بر اثر کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که جانفشانی و فداکاری این عزیزان بار دیگر رشادت‌های رزمندگان دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را زنده کرد.

بنابراین گزارش، در این مراسم که در محل امور آبفای شهرستان انزلی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزار شد از خانم ملاحت مرزی همسر شهید مدافع سلامت «مرحوم دکتر کوچکی نیا»، خانم سمیه رستمی فرزند شهید و آقایان عطاالله یوسف زاده برادر شهید و محمدعلی فکر آزاد از ایثارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب گیلان تجلیل شد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
استقبال سرمایه گذاران چینی از بسته‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.