به گزارش صفیر گیلان؛ مهندس علی دقیق مدیر کل محترم نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان صبح امروز طی مراسمی که با حضور مهندس امام پناهی معاون محترم توسعه مدیریت و پشتیبانی و مهندس صابر معاون محترم فنی برگزار شد از همکارانی که همسر محترمشان به عنوان پرستار یا پزشک در مراکز درمانی استان […]

به گزارش صفیر گیلان؛ مهندس علی دقیق مدیر کل محترم نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان صبح امروز طی مراسمی که با حضور مهندس امام پناهی معاون محترم توسعه مدیریت و پشتیبانی و مهندس صابر معاون محترم فنی برگزار شد از همکارانی که همسر محترمشان به عنوان پرستار یا پزشک در مراکز درمانی استان گیلان در خط مقدم مبارزه با کرونا مشغول به خدمت بودند با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.
وی در این مراسم اذعان نمود: عزم و ایمان افسران سفیدپوش که در خط مقدم سلامت مردم متعهدانه و ایثارگرانه فداکاری می‌کنند، در قاموس اذهان ملت ایران ماندگار و ستودنی است.
مهندس دقیق ابراز داشت: افرادی که جان خود را برای نجات همنوع خود در طبق اخلاص قرار دهد، جلوه ای زیبا از ایثارگری را به نمایش می گذارند.
وی در ادامه افزود: یکی از بالاترین مراحل تکامل انسان این است که انسان با انتخاب خود از جانش می‌گذرد تا جان انسانی را نجات دهد.
مدیر کل نوسازی مدارس استان در پایان با بیان اینکه مدافعان سلامت همان نقش مدافعان امنیت را داشتند و حماسه بی نظیری خلق کردند، تصریح نمود: امروز من به نمایندگی از کارکنان اداره کل برخود فرض می دانم از زحمات طاقت فرسای شما که صبورانه شرایط را تحمل کردید تشکر کنم.