به گزارش صفیر گیلان؛در راستای توافق فی ما بین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و سازمان فنی حرفه ای کشور ، تجهیزات CNG جهت آموزش اپراتورهای CNG از تهران به گیلان منتقل شد . به گزارش صفیر گیلان به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : عباسی […]

به گزارش صفیر گیلان؛در راستای توافق فی ما بین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و سازمان فنی حرفه ای کشور ، تجهیزات CNG جهت آموزش اپراتورهای CNG از تهران به گیلان منتقل شد .

به گزارش صفیر گیلان به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : عباسی ، مدیر منطقه گیلان ، با اعلام مطلب فوق افزود : « این تجهیزات که عبارتند از دیسپنسر ، درایر ، کمپرسور و مخازن ذخیره سای روز سه شنبه هفته گذشته تاریخ ( ۹۶/۹/۲۱ )  از انبار ری تهران به مرکز فنی و حرفه ای گیلان منتقل شد».
* آموزش تئوری و عملی :
دوره آموزش اپراتورهای جایگاههای CNG در راستای ایمنی و رعایت الزامات شامل بخشهای نحوه سوختگیری ،  رعایت ایمنی ، آشنایی با تجهیزت و … است که در دو بخش تئوری و عملی انجام می شود .
تا پیش از این بخش تئوری این آموزشها در سازمان فنی و حرفه ای و بخش عملی در جایگاههای CNG  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان انجام می شده که با انتقال این تجهیزات بخش تئوری و عملی توامان در سازمان فنی و حرفه ای انجام خواهد شد . 

استان گیلان جزو استانهای پایلوت دهگانه ای است که این تجهیزات را در داخل استان و در مرکز فنی و حرفه ای خواهد داشت و از ابتدای اجرای توافق نامه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با سازمان فنی و حرفه ای از دو سال پیش تاکنون تعداد ۲۰۰ نفر از اپراتورهای جایگاههای CNG  استان از آموزشهای لازم این دوره ها بهره مند بوده اند .
* ارزش ریالی تجهیزات :
به گفته مهران قاسمی نرگسی ، رئیس واحد CNG  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، این تجهیزات به دلیل ظرفیت پایین کمپرسورها از جایگاههای سطح کشور جمع آوری شده ودر حال حاضر صرفاً جنبه آموزشی دارند .
در همین راستا تجهیزاتی که با یک دستگاه تریلر به گیلان آورده شده است بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان ارزش ریالی دارد که به صورت رایگان در اختیار سازمان فنی و حرفه ای استان قرار گرفته است .

فنی حرفه ای + سی ان جی 3
فنی حرفه ای + سی ان جی 2
فنی حرفه ای + سی ان جی 1