به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛سردار محمد عبدالله‌پور ضمن محکومیت اقدام اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا در راستای تحریم فرماندهان ناجا اظهار داشت: دولت آمریکا که این روزها مورد تنفر عموم مردم جهان است در تلاش است با چنین اقدام های مضحک و بی‌فایده ای از فروپاشی خود جلوگیری کرده و کالبد پوشالی ابرقدرت […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛سردار محمد عبدالله‌پور ضمن محکومیت اقدام اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا در راستای تحریم فرماندهان ناجا اظهار داشت: دولت آمریکا که این روزها مورد تنفر عموم مردم جهان است در تلاش است با چنین اقدام های مضحک و بی‌فایده ای از فروپاشی خود جلوگیری کرده و کالبد پوشالی ابرقدرت بودن را حفظ کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بروز تنش در آمریکا و تظاهرات‌های ضدنژاد پرستی و از طرفی آمار بالای شیوع کرونا سبب شده است تا دولت آمریکا حتی توان مدیریت خود را نداشته باشد تصریح کرد: تحریم‌های اخیر آمریکا جز سرزنش و افزایش تنفر جهانی هیچ دستاوردی برای تحریم‌کنندگان نداشته است.

سردار عبدالله‌پور با اشاره با اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا در برابر معترضان ضدنژاد پرستی گفت: تحریم‌های آمریکا حربه‌ای زنگ زده, بی‌اثر و کور است که نشان دهنده استیصال و ضعف و سردرگمی دولت آمریکا و هم‌پیمانانش در برابر قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به تلاش‌های مجموعه نظامی و انتظامی کشور در سال‌های اخیر در راستای مقابله با اشرار و گروه های تروریستی خاطرنشان کرد: پشت پرده اصلی تحریم فرماندهان نظامی از سوی آمریکایی‌ها، همین مبارزه مجاهدانه با تروریست هایی است که از قضا تحت الحمایه دولت های استکباری و در راس آنها آمریکا هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان اقدامات دولت آمریکا را در راستای ترویج تروریسم در سراسر جهان دانست و افزود: ملت ایران و همه ارکان نظام متحد و همدل با اقتدار برابر خوی سلطه‌گری و خواسته های نامشروع آمریکا ایستاده و مسیر عزت آفرینی و تمدن سازی که پایه های مستحکم آن با هدایت های مقام معظم رهبری و فرماندهی معزر کل قوا امام خامنه‌ای عزیز بنا نهاده شده است را با قدرت و قوت دنبال خواهند کرد.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه با استفاده از ابزار رسانه در تلاش است تا بر افکار عمومی اثر منفی گذاشته و آن‌ها را نسبت ایران بدبین کند ابراز داشت: آمریکا میخواهد تا ابرقدرتی خودساخته شان را به جهان القا کنند.

وی ضمن تقدیر مجدد از تلاش‌های مجموعه ناجا گفت: تحریم آمریکا علیه فرماندهان ناجا نشانگر کارآمدی بالای این نیرو در خدمت به امنیت و آرامش مردم ایران و مقابله با اخلالگران آمریکایی است.