سرهنگ خلبان رحمانی تمهید مقدمات برای آغاز نو سازی و تجهیز بخش آی سی یو و دخانه بهداشت آبرود و اخذ امتیاز آب شرب بهداشتی برای این مرکز بهداشتی را در برنامه و دستور قرار داد.   

صفیر گیلان/زلیخا صفری؛سرهنگ ولی رحمانی فرمانده عملیات و فرودگاه های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهرستان فومن و با همراهی محسنی فرماندار فومن،امام جمعه شهرستان،فرمانده سپاه ناحیه،فرمانده انتظامی و مسئولان از پروژه های بهداشتی و عمرانی بازدید نمودند.

خلبان رحمانی نماینده ارتش در گیلان امروز از آخرین وضعیت اجرای پروژه بازسازی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) و تسریع در اجرای پروژه نوسازی و افزایش خدمات تخصصی  آی‌سی‌یو (ICU)به مردم منطقه  بازدید نمود.

سرهنگ خلبان رحمانی تمهید مقدمات برای آغاز نو سازی و تجهیز خانه بهداشت آبرود و اخذ امتیاز آب شرب بهداشتی برای این مرکز بهداشتی را در برنامه و دستور قرار داد.

فرمانده عملیات و فرودگاه های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین از اتمام پروژه گرمایشی و کارهای عمرانی ساختمان حوزه علمیه آیت الله بهجت فومنی  در این شهرستان بازدید نمودند.

امروز سرهنگ خلبان رحمانی با حضور فرماندار و مسئولان در روستای آبرور آلیان از پروژه آبرسانی و حفر چاه  عمیق در این روستا بازدید به عمل آورد.

بازدید میدانی اولیه از پل ارتباطی روستا آبرود و برنامه ریزی جهت تعریض این پل و اجرای پروژه محراب مسجد روستای آبروداز و و همچنین با حضور در مصلی شهرستان فومن و تاکید بر اتمام کاشی کاری محراب مصلی و پروژه گرمایشی به مهندسان پروژه  از خرید فرش برای مصلی  برنامه های نماینده ارتش در گیلان بود.

بازدید از اتمام پروژه پل روستای حسینکوه و گفتگو با مردم منطقه از دیگر برنامه هایفرمانده عملیات و فرودگاه های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان فومن بود.