به گزارش صفیر گیلان، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح امروز( دوشنبه، ۴ آذر) در پیش اجلاس نماز دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت که در سالن اجتماعات شهید عفیفی رشت برگزار شد، گفت: اولین دستوری که خدا به حاکمان و مدیران جامعه اسلامی می‌دهد اقامه نماز است. مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان […]

به گزارش صفیر گیلان، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح امروز( دوشنبه، ۴ آذر) در پیش اجلاس نماز دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت که در سالن اجتماعات شهید عفیفی رشت برگزار شد، گفت: اولین دستوری که خدا به حاکمان و مدیران جامعه اسلامی می‌دهد اقامه نماز است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه کار فرهنگی از نیازهای اساسی جامعه ماست، گفت: ائمه معصومین شهید فرهنگ و شهید راه دینداری جامعه هستند.
وی خاطرنشان ساخت: افزایش نمازگزاران و تبلیغ نماز از وظایف یک مدیر در جامعه اسلامی است.
علیزاده با اشاره به اینکه  اقامه نماز، اقامه عدل و اقامه همه خوبی ها و اصل دین است گفت: اگر مدیر بستر ساز اقامه نماز در محل کار خود نباشد مشروعیت نداشته و حق پذیرفتن مسئولیت ندارد.

مدیرکل اوقاف گیلان به نقش خانواده در تربیت دینی و اهل نماز شدن فرزندان اشاره کرد و گفت: وظیفه دینی و ایمانی هر پدر و مادری، حساسیت داشتن در تربیت دینی فرزندان است.
وی با بیان اینکه امروزه معلمان، در برخی موارد کم کاری خانواده ها را جبران می کنند گفت: عزم همگانی و حرکت جمعی برای ترویج فرهنگ نماز مورد نیاز است.
علیزاده اظهار کرد: نماز جهت گیری هوشمندانه و قرار گرفتن در مسیر حق و توحید و نبوت و امامت است.
وی نماز را نه گفتن به شیاطین داخلی و خارجی دانست و گفت: استکبار ستیزی در اساس دین و قرآن و متن نماز ما وجود دارد.
مدیرکل اوقاف گیلان تصریح کرد: اهل نماز اهل تساهل و تسامح و سازش با استکبار نیستند.
 برچسب ها