صفیر گیلان، حجت الاسلام و المسلمین افتخاری در نشست مشترک مجمع نمایندگان گیلان و هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به جمله مقام معظم رهبری پیرامون این که بیمار به جز رنج بیماری نباید درد دیگری نداشته باشد، اظهار کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا این مهم محقق شود . […]

 

صفیر گیلان، حجت الاسلام و المسلمین افتخاری در نشست مشترک مجمع نمایندگان گیلان و هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به جمله مقام معظم رهبری پیرامون این که بیمار به جز رنج بیماری نباید درد دیگری نداشته باشد، اظهار کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا این مهم محقق شود .

وی با اشاره به لزوم رواج اخلاق مداری در جامعه، بیمارستان ها را به عنوان محلی نام برد که باید این روحیه را بیشتر به مراجعان خود تزریق کند.

نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور میدانی مداوم رییس و معاونان دانشگاه در شهرستان های حوزه انتخابیه خود و سایر نقاط استان، ابراز امیدواری کرد مشکلات موجود در این شهرستان ها برطرف شود.

انتقال بدون ضابطه بیماران به مرکز استان

حسن خسته بند نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به بدهی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: بدهی بالای دانشگاه علوم پزشکی باعث می شود که مدیریت در این شرایط سخت باشد اما باید با تلاش و توجه بیشتر از این مسایل عبور کرد .

خسته بند با انتقاد از انتقال بدون ضابطه بیماران به مرکز استان، افزود: هنر مدیران در شهرستان ها باید عدم انتقال بیمار از بیمارستان های شهرستان به مرکز استان باشد .

وی ضمن تشکر از معاونان و رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برای هرگونه پیگیری در زمینه تحقق اهداف دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام آمادگی کرد.

دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به تلاش های رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی خواستار پیگیری بیشتر مسایل مرتبط با بهداشت و درمان این شهرستان شد.

وی ابراز امیدواری کرد: در سایه تعامل میان نمایندگان و مسولان دانشگاه شرایط بهداشت و درمان در این شهرستان و سایر نقاط استان بهبود یابد.